Tja, søker bare permisjon først tror jegJa, nå er det bare og si opp jobbene våre. Dette kommer til og slå skikkelig ann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, søker bare permisjon først tror jegJa, nå er det bare og si opp jobbene våre. Dette kommer til og slå skikkelig ann![]()
Jeg er på mobil jegInnlegg sånn at vi får poeng![]()
Ja, da slipper han ikke unna med denne nissingenda blir det spennende i morgen kveld![]()
Hva? Har du ikke tro på produktet vårt?Tja, søker bare permisjon først tror jeg![]()
Vi venta fordi samboer tok et studie i høst som tok litt tid.
Men jeg føler meg ikke så mye klarer nå
vet hvordan jeg vil pynte tror jeg, men aner ikke hvor mye jeg må kjøpe inn av ditt og datt. Og så vet jeg ikke helt hvor mye pynt og dilldall jeg vil bli sittende med etterpå heller. Er begrensa hva jeg får brukt oppigjen... Så får se hva jeg gjør...
AhaInnlegg sånn at vi får poeng![]()
Natta du åGleder meg!
ha en flott natt, søta!
jammen jeg liker en hel masseJeg er på mobil jeg![]()
Er ikke så flink på sånt egentlig... Gjorde det enkelt til storebror sin. Hvite papirduker, jukseblomster rundt oM (de finner jeg ikke igjen dessverre..) og kubelys på speilfat. Tror ikke vi hadde en eneste blomst heller...Er vanskelig å bestemme seg for hvordan man vil ha det..men du har jo gjort det før så du er nok mer rutinert;-)
Jeg lånte hvitsølvaktige duker hos mamma, også kjøpte jeg noen løpere i tøy som var gjennomsiktig rosa, med rosa blomster og sølv stilker, også kjøpte jeg pynte lys, og fine jukse blomster som jeg la rundt på bordene. Også kjøpte jeg tykke store rosa middagsservietter som vi brettet Stående i buer. Ble veldig enkelt, men fint synest jeg hvertfall![]()
God nattOg der synes Alvin jeg skal legge vekk mobiltar kvelden her nå
God natt♥
Joda, men må jo ha noe i tilefelle det ikke blir så populærtHva? Har du ikke tro på produktet vårt?![]()
Er ikke så flink på sånt egentlig... Gjorde det enkelt til storebror sin. Hvite papirduker, jukseblomster rundt oM (de finner jeg ikke igjen dessverre..) og kubelys på speilfat. Tror ikke vi hadde en eneste blomst heller...
Nå tenkte jeg å kjøpe sånn løper http://selskapsshop.no/ds_product_info.php/products_id/1709, og så ha rosa kubbelys rundt om i tillegg til noe annen pynt, evt blomster.
men det blir ganske dyrt hvis jeg må ha 14 meter med sånn løper, og så får jeg kanskje ikke brukt det igjen...
Sååå, vet ikke helt hva jeg gjør...
mulig jeg bare kjører sånn jukseblomster eller pynt rundt om på bordet og kjører rosa og grå lys i kombinasjon. Er ikke så fan av sukkersøtt, så må bryte litt![]()
Du har absolutt ingenting å være flau over ser jegDet er det jeg regnet med skjønner du...![]()
Neimen hva snakker du om daSteik så flink dere er! Menst fru Sandbakk er hos naboen å drikker vin,så har dere skravlet GODT over 9000![]()
Nå er det natt her![]()
Tytest i morga![]()
Ja det raste på etter at musa dukka oppSteik så flink dere er! Menst fru Sandbakk er hos naboen å drikker vin,så har dere skravlet GODT over 9000![]()
Nå er det natt her![]()
Tytest i morga![]()
Takk for det duDu har absolutt ingenting å være flau over ser jegGodt jobbet!
![]()
Var redd for de hvite frakkene selv en periode!Ja det raste på etter at musa dukka opp
RonjaR hadde samtaler med seg selv en periode, og det hadde FrøkenH også. Var redd for de hvite frakkene jeg da![]()