Åja, men mulig han våkna da, og måtte nisse litt med deg?Nei, han ligger nede på sofaen. Jeg er oppe i senga. Så er fullt mulig han bare latet som han sov før jeg gikk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, men mulig han våkna da, og måtte nisse litt med deg?Nei, han ligger nede på sofaen. Jeg er oppe i senga. Så er fullt mulig han bare latet som han sov før jeg gikk![]()
På en måte. Var en nisse som prøvde og ta din plassAha, så det var jeg som var nissen ?![]()
Høres deilig uttipper dere får en super påske
![]()
God natt, sov godt♥Får jo ikke tid til å hjelpe dere
Jaja dere får ha en god natt så håper jeg at jeg kommer sterkere tilbake imorgen![]()
Vi venta fordi samboer tok et studie i høst som tok litt tid.Ok, da har du litt tid da hvertfallkoselig å ordne, skulle ønske jeg hadde ventet litt til jeg var mer "opplagt" til alt styret
vi hadde i september allerede og jeg gikk på autopilot
![]()
Ja, tenk for en luksus :-D en uke med voksentid ;-)Takk for det! Blir nok koselig når jeg først kommer meg på jobb..Savner alle gode kollegaer...også sjefen!
![]()
Typisk han, og nisseÅja, men mulig han våkna da, og måtte nisse litt med deg?![]()
Like hva ?Må huske å "like"![]()
Vi må forresten ha et navn på bedriften. Hva med BoobyBaby?Men hvem skal inn i senga mi da? er jo stort sett på natt det er behov for fuskepupp![]()
Nei, det får ikke nissene låv å gjøre. Nissene får nemlig bare lov å gi meg ting ;-)På en måte. Var en nisse som prøvde og ta din plassMen det går jo ikke
![]()
Snakkes i morgen, søtaFår jo ikke tid til å hjelpe dere
Jaja dere får ha en god natt så håper jeg at jeg kommer sterkere tilbake imorgen![]()
Ja, du får sette opp kameraTypisk han, og nisse
Tror jeg får holde et bedre øye med han heretter![]()
Sov søtt du ogsåSov godt, håper på en bedre natt![]()

Innlegg sånn at vi får poengLike hva ?
Dn var ikke dumVi må forresten ha et navn på bedriften. Hva med BoobyBaby?![]()
Gleder meg!Ja, tenk for en luksus :-D en uke med voksentid ;-)
Jups, forhåpentligvis får jeg bedre tid da, vis ikke så skal nok min søster komme til helga så da blir det masse arbeid for henne og bv tid for meg syns jegSnakkes i morgen, søta![]()
Ja, du får sette de på plassNei, det får ikke nissene låv å gjøre. Nissene får nemlig bare lov å gi meg ting ;-)
Skal jeg gjøre i morgen mens han er på jobbJa, du får sette opp kamera![]()
Ja, nå er det bare og si opp jobbene våre. Dette kommer til og slå skikkelig annDn var ikke dum
Skjønner at det er dette jeg må inn på i stedet for å jobbe i bhg![]()
da blir det spennende i morgen kveldSkal jeg gjøre i morgen mens han er på jobb![]()