Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde vi! Kanskje kan folk sende avtrykk av puppen sin så spesialdesigner vi smokker lik deres pupp?Hmm, ja si det. Skal vi ta patent?
Ja jeg så det, så jeg tenkte det var best å redde dere fra de hvite frakkeneJa, vi begynte jo prate med oss selv i tillegg til hverandre![]()
Det er sant, absolutt ikke det verstelurt å få sjekka det ja.
Og du, om det skulle være refluks så er ikke det det værste han kan ha heller
Er jo mane andre ting det hadde vært mer trasig å være plaget med![]()
Ja, endeligSå flinke dere er
Nesten ferdig med dagens mål![]()
På en annen side kanskje jeg ikke vil vite hva dere snakker omDet burde vi! Kanskje kan folk sende avtrykk av puppen sin så spesialdesigner vi smokker lik deres pupp?![]()
Jammen bra hun dukket opp♥
Ja!!![]()

Haha, ler!!Haha
Syns jeg ser frøkna i seng med en sånn![]()
Ja, vi holder ut!Så flinke dere er
Nesten ferdig med dagens mål![]()
Kan tenke meg at dere har sittet her litt nå ja, får hjelpe dere med innspurten daJa, endelig![]()
Det hadde vært deilig for både han og megSignerer herOgså får han jo behandling da, så han isåfall slipper og plages med oppkast
![]()
nestenJa, vi holder ut!
Mens du sitter hjemme og drikker kaffe med beina på bordet!![]()
Du kom i grevens tidJa jeg så det, så jeg tenkte det var best å redde dere fra de hvite frakkene![]()
Haha, vi "lager" smokkerPå en annen side kanskje jeg ikke vil vite hva dere snakker om![]()
Haha!!Haha
Syns jeg ser frøkna i seng med en sånn![]()
Hadde dæævvva!!! 
Det skjønner jegDet hadde vært deilig for både han og meg![]()
Dn var virkelig ikke dum. Men det må være i så mykt materiale at babyene klarer å skvise dem littDet burde vi! Kanskje kan folk sende avtrykk av puppen sin så spesialdesigner vi smokker lik deres pupp?![]()
Ja ser det. Og dere brølte jo så høyt på hjelpDu kom i grevens tid![]()
Ja, også må vi ha noe inni som gjør at den blir kroppsvarmDn var virkelig ikke dum. Men det må være i så mykt materiale at babyene klarer å skvise dem litt![]()
Oppkast, Klatremus sin oppblåsbare Barbara og føre samtaler med oss selvHva snakker dere egentlig om?
Greier ikke å følge med jeg![]()