Om du titter innom

Ja det får jeg håpe dere er nå, og at dere slipper unna ei stund. Sikkert lurt å få lege på ham over påske hvis han fortsetter å kaste opp.
E det ikke stor sjanse for refluksproblemer nør man er prematur?
Skal kontakte lege, ja...er sikker på at det er noe galt:(
Stemmer at premature har økt risiko for refluks..
Men hadde vært fantastisk om det bare gikk over av seg selv i påsken!;)

Deilig å kunne kun konsentrere seg om minstejenta også..:)
Og storebror kommer nok til å kose seg!:D
Ja, det blir oss jentene og hunden hjemme. Tror nok kanskje det skal bli godt ja ;) Har jo vært uten dem før da forsåvidt, både da jeg ble reoperet etter første fødsel (5dager) og når frøkna skulle bli født. Så det skal gå fint denne gangen og ;)
Og så tror jeg det blir fint for storebror å ha besteforeldrene for seg selv et par dager uten frøkna ;)

Ja, det blir oss jentene og hunden hjemme. Tror nok kanskje det skal bli godt ja ;) Har jo vært uten dem før da forsåvidt, både da jeg ble reoperet etter første fødsel (5dager) og når frøkna skulle bli født. Så det skal gå fint denne gangen og ;)
Og så tror jeg det blir fint for storebror å ha besteforeldrene for seg selv et par dager uten frøkna ;)
Blir nok fint for alle:)

Skal kontakte lege, ja...er sikker på at det er noe galt:(
Stemmer at premature har økt risiko for refluks..
Men hadde vært fantastisk om det bare gikk over av seg selv i påsken!;)
lurt å få sjekka det ja.
Og du, om det skulle være refluks så er ikke det det værste han kan ha heller ;)
Er jo mane andre ting det hadde vært mer trasig å være plaget med ;)

Og ikke minst ha pappa for seg selv også;)
Blir nok koselig for alle mann selvom man kjenner at man savner de små..:)

Back
Topp