Er nok endel urolige og syke barn, ja...Hmm... Jeg har vært lite her i dag, så har ikke fått fulgt med på livet. Men litt rart det er så stille her. Mye sykdom rundt om kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok endel urolige og syke barn, ja...Hmm... Jeg har vært lite her i dag, så har ikke fått fulgt med på livet. Men litt rart det er så stille her. Mye sykdom rundt om kanskje?
Nei skulle ikke tro det skulle gå an![]()
Nei, det kan rett og slett ikke være mulig; )Har jeg store vanskeligheter med å skjønne...
Vi er jo bare sååå søte???![]()
Hihi...kan ikke tenke meg det jeg heller!Nei skulle ikke tro det skulle gå an![]()
Jammen det er braGleder meg masse til å se resultatet!!
jeg er nesten i mål med min, så du får den nok i morgen![]()
Så spennende da!!Jammen det er bra
nå blir det så samboer tar med seg storebror til bestefar et par dager neste uke, så da blir det spennende å se hvordan det gårDe må ta toget et par timer da, så det blir vel den største utfordringen
![]()
Ja, det er nok det. Var iallefall det herEr nok endel urolige og syke barn, ja...![]()

Vil han ikke slippe taket??Alvin prøver og bruke meg som smokk![]()
Så spennende, går nok helt fintJammen det er bra
nå blir det så samboer tar med seg storebror til bestefar et par dager neste uke, så da blir det spennende å se hvordan det gårDe må ta toget et par timer da, så det blir vel den største utfordringen
![]()
Haha, sånn hos deg ogAlvin prøver og bruke meg som smokk![]()
Og her er vi heldigvis på bedringens vei..Ja, det er nok det. Var iallefall det her![]()
Nei, blir helt febrilsk om jeg prøver koble han fraVil han ikke slippe taket??![]()
Ja blir sikkert rart. Men jeg har jo frøkna daSå spennende da!!Og sikkert rart for deg..
Stakkars...vil bare kose mamma han...Nei, blir helt febrilsk om jeg prøver koble han fra![]()
Ja, skulle ønske jeg kunne ta av puppen noen gangerHaha, sånn hos deg og
Utrolig hvor gode de levende smokkene er![]()
Deilig å kunne kun konsentrere seg om minstejenta også..Ja blir sikkert rart. Men jeg har jo frøkna da
Og så får nok storebror en fin tur![]()
Ja det får jeg håpe dere er nå, og at dere slipper unna ei stund. Sikkert lurt å få lege på ham over påske hvis han fortsetter å kaste opp.Og her er vi heldigvis på bedringens vei..
NÅ håper jeg det er lenge til neste gang!
Ja, men er jo vanskelig og taste på mobil i denne stillingen. Han kan ta litt hensynStakkars...vil bare kose mamma han...![]()
Vet du, jeg har lurt på om det finnes sånn oppblåsbar pupp jegJa, skulle ønske jeg kunne ta av puppen noen ganger![]()