Jammen bra hun dukket opp♥63 innlegg igjen!Klatremusa ordnet biffen hun!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen bra hun dukket opp♥63 innlegg igjen!Klatremusa ordnet biffen hun!
![]()
Skal kontakte lege, ja...er sikker på at det er noe galtJa det får jeg håpe dere er nå, og at dere slipper unna ei stund. Sikkert lurt å få lege på ham over påske hvis han fortsetter å kaste opp.
E det ikke stor sjanse for refluksproblemer nør man er prematur?
Det hadde vært noeVet du, jeg har lurt på om det finnes sånn oppblåsbar pupp jeg![]()
Uff..det burde han jo tenkt på daa!Ja, men er jo vanskelig og taste på mobil i denne stillingen. Han kan ta litt hensyn![]()
Ja, det blir oss jentene og hunden hjemme. Tror nok kanskje det skal bli godt jaDeilig å kunne kun konsentrere seg om minstejenta også..
Og storebror kommer nok til å kose seg!![]()
Synes virkelig det. Litt egoistiskUff..det burde han jo tenkt på daa!![]()
Det finnes, Klatremusa! Men kalles da noe helt annet....Vet du, jeg har lurt på om det finnes sånn oppblåsbar pupp jeg![]()
Barbara?!Haha, ja, for jeg skriver jo så rasende fort63 innlegg igjen!Klatremusa ordnet biffen hun!
![]()
Blir nok fint for alleJa, det blir oss jentene og hunden hjemme. Tror nok kanskje det skal bli godt jaHar jo vært uten dem før da forsåvidt, både da jeg ble reoperet etter første fødsel (5dager) og når frøkna skulle bli født. Så det skal gå fint denne gangen og
Og så tror jeg det blir fint for storebror å ha besteforeldrene for seg selv et par dager uten frøkna![]()
Ja!!Jammen bra hun dukket opp♥

Ja, vi begynte jo prate med oss selv i tillegg til hverandreHaha, ja, for jeg skriver jo så rasende fort
spøk til side: sikkert kjekt med litt flere å skravle med![]()
lurt å få sjekka det ja.Skal kontakte lege, ja...er sikker på at det er noe galt
Stemmer at premature har økt risiko for refluks..
Men hadde vært fantastisk om det bare gikk over av seg selv i påsken!![]()
Og ikke minst ha pappa for seg selv ogsåJa, det blir oss jentene og hunden hjemme. Tror nok kanskje det skal bli godt jaHar jo vært uten dem før da forsåvidt, både da jeg ble reoperet etter første fødsel (5dager) og når frøkna skulle bli født. Så det skal gå fint denne gangen og
Og så tror jeg det blir fint for storebror å ha besteforeldrene for seg selv et par dager uten frøkna![]()
Hmm, ja si det. Skal vi ta patent?Det hadde vært noeHvorfor har ingen funnet opp puppesmokk?
Typisk....tenker baaare på seg selv...Synes virkelig det. Litt egoistisk![]()

Signerer herlurt å få sjekka det ja.
Og du, om det skulle være refluks så er ikke det det værste han kan ha heller![]()
Er jo mane andre ting det hadde vært mer trasig å være plaget med![]()
Veldig kjekt med flere!Haha, ja, for jeg skriver jo så rasende fort
spøk til side: sikkert kjekt med litt flere å skravle med![]()
Ja, vi begynte jo prate med oss selv i tillegg til hverandre![]()

HahaDet finnes, Klatremusa! Men kalles da noe helt annet....Barbara?!