Hehe...ja, du må passe på å gni det inn!Nei egentlig ikke men så er han faren min så må jo nesten bare![]()
Håper han har skjært klar av 40 års krisa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ja, du må passe på å gni det inn!Nei egentlig ikke men så er han faren min så må jo nesten bare![]()
Må være veldig koselig med en så ung pappa!Jeg er 24
Han var veldig ung når han fikk meg![]()
Så braDet vil jeg tro!
Jeg har fått en hel natts søvn, jeg...fordi lillegutt plutselig bestemte seg for å sove heeeele natten!!Ikke våknet for å få smokk engang!
![]()
Deilig da!Det vil jeg tro!
Jeg har fått en hel natts søvn, jeg...fordi lillegutt plutselig bestemte seg for å sove heeeele natten!!Ikke våknet for å få smokk engang!
![]()
Hmmm tja, han har alltid likt jeep og motorsykkel så har hatt det i noen år, + kjørt masse offroad og eller har vi ikke sett noe til 40 års kriseHehe...ja, du må passe på å gni det inn!
Håper han har skjært klar av 40 års krisa!![]()
Men hvor gammel var din pappa da når du var 24??Må være veldig koselig med en så ung pappa!
Min blir 60 i mai!![]()
Det er kjempe koselig!Må være veldig koselig med en så ung pappa!
Min blir 60 i mai!![]()
Den gikk ganske greit, litt urolig bareGod morgen, søta!
Hvordan var natten??
Så denne nåDet vil jeg tro!
![]()
Hehe.. Skjønner litt tyn må tilNei egentlig ikke men så er han faren min så må jo nesten bare![]()
Det skal vell kunne gåNå damer skal dere greie 9000 idag?![]()
Skal jeg også egentlig men som "alenemor" så må jeg jo være her før 6 uansettDet skal vell kunne gåMen jeg skal bort i kveld da...
Vi får skravle når vi kan da;-)Det skal vell kunne gåMen jeg skal bort i kveld da...
Jeg skal ut av huset etter barna har lagt segSkal jeg også egentlig men som "alenemor" så må jeg jo være her før 6 uansett![]()
Jepp! Det er vi flinke på!Vi får skravle når vi kan da;-)
Det skal faktisk jeg også ikveldJeg skal ut av huset etter barna har lagt seg![]()
Blir ikke trening her da!Det skal faktisk jeg også ikveldsøstra skal passe snupp når jeg skal på trening. Ikke alltid man får mulighet alene..
Hehe.. Ikke santJepp! Det er vi flinke på!![]()