Vi får se... har ikke lyst å ta med knerten på fjellet om han er like snørrete som nåKan dere ikke reise hele gjengenså kan dere bytte litt på det?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se... har ikke lyst å ta med knerten på fjellet om han er like snørrete som nåKan dere ikke reise hele gjengenså kan dere bytte litt på det?
![]()
Solen gløtter frem her og nåHer har vi forresten sol i dag ogsåblir så euforisk av sola, burde virkelig ha bytta landsdel
![]()
Ok, ja da er det sikkert lurt å holde seg hjemme med han!Vi får se... har ikke lyst å ta med knerten på fjellet om han er like snørrete som nå![]()
Jepp! Men kan være inne i varmestuen daOk, ja da er det sikkert lurt å holde seg hjemme med han!
Heldige dere;-) elsker sola ! Gleder meg til syden :-DSolen gløtter frem her og nåMen vi har solen hele året da
![]()
Hihi...da har det nok vært 30 års kriseHmmm tja, han har alltid likt jeep og motorsykkel så har hatt det i noen år, + kjørt masse offroad og eller har vi ikke sett noe til 40 års krise
Kanskje det be 30 års krise istedenfor siden han har så gamle barn![]()
Da var han 48...Men hvor gammel var din pappa da når du var 24??![]()
Ja det tipper jeg du gjør!Heldige dere;-) elsker sola ! Gleder meg til syden :-D
Er bare å hoppe ut i det ;-) er jo så morro :-DJepp! Men kan være inne i varmestuen daVåger meg vertfall ikke på ski,for har ikke hatt ski på beina på flere år
![]()
Det hjelper når sinnet er ungt!Det er kjempe koselig!
Skulle ønske han hadde tatt bedre vare på kroppen da, så han kunne hvert litt mer aktiv, men men han er da veldig ung til sinns ihvertfall![]()
Ja sant!Da var han 48...Så er jo bare 5 års forskjell sånn sett
![]()
Ja, det skal bli deilig med familietid og solJa det tipper jeg du gjør!Har nedtelling jeg og
Men ikke før i august her da.. 1 uke til spania,bare meg!
![]()
Hehe! Vet ikke om jeg tørr!Er bare å hoppe ut i det ;-) er jo så morro :-D
Så godt å høre!!Den gikk ganske greit, litt urolig bareOgså tisset han seg ut kl. 4
Men han er veldig blid nå så tror han er frisk og fin igjen *bankibordet*. Hvordan har det gått hos deg?![]()
HeheHehe! Vet ikke om jeg tørr!Ikke menst folk ser på meg vetfall
![]()
skal bli knall godt!Ja, det skal bli deilig med familietid og sol
Ja, super heldige deg ;-) kan tenke meg du ser frem til det ;-) tenk så deilig !!
Veldig uventet og fantastisk!Så denne nåSå utrolig deilig!
![]()
Folk hadde vertfall fått seg en latter herHehedet går nok fint. Jeg tar av meg skiene å bærer de på skuldra om det er for bratt
folk ler, men det bryr jeg meg ikke om;-) langrenn er mer for meg egentlig
![]()
Jepp! Det skal vi!Nå damer skal dere greie 9000 idag?![]()