Så deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!
Ja, jeg kan legge ishakkinga inn i treningsloggenAldri så godt at det ikke er godt for noe
Tidlige morgener får jeg vel bare innfinne meg med, og legge meg deretter![]()
Kjedelig da. Er jo bare å øve og øve. Har du pumpa ut melk? Eller kan pumpe. Kan hjelpe detJeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med![]()
Ja, ikke like høy feber i dag. Men måtte gi en stikkpille nå for humøret var virkelig ikke på topp. Også har han hatt mange oppvåkninger i natt, men sovnet fort igjen med litt pupp da![]()
hehe...det er santdette er nok ikke dagen for stress og jag!
![]()
Han begynte søndag ettermiddag...
Skulle nok ha duppet litt selv, ja...men er veldig dårlig på å sove på dagtid! Blir såå uggen...![]()
Ja, har ikke pumpet på en stund nå, men pumpet og ga tik melkebanken en stund, det gikk jo bra. Men kom ikke veldig mye på slutten så derfor jeg sluttet og gi. Men får dra fram pumpa og prøve igjen.Kjedelig da. Er jo bare å øve og øve. Har du pumpa ut melk? Eller kan pumpe. Kan hjelpe det
God dag
Da er vi på første dubben allerede
Jeg sovnet rett etter 8 igår kveld men vi var oppe ved 1-2 tiden pga tenner! Så nå syns jeg de kan komme snart for når hun sovnet igjen så var det morgen før 7!
Takk, håper detda høres det jo ut som det er på returkrysser fingrene for det!
God morgen damer! Hva skal dere i dag? Her har vi hatt en urolig natt. Lillegutt våknet ved midnatt og hylgråt. Verken smokk, vann eller nærhet roet han, så da ble det pupp! Neste måltid var litt over 4. Skal han aldri gi seg med å spise på natten???![]()
Jeg gjorde ihvertall mitt beste!Men da har du jo vært flink og ammet alle en god stund daman kan jo ikke noe for at melka blir borte
Dessuten er den mme som finnes i dag veldig bra
![]()
Ååhh...søtinger!Signerer denne!![]()
Takk, håper detTror det er pga. tenner og, så håper de bryter ut snart.
Vil han ikke ha? Æsj...dere får bare trene og trene..Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med![]()
Hehe...ja, hodet henger ikke helt med kjenner jeglite søvn kombineres dårlig med det meste :-/
god morgen
akkuratt komt hjem fra bhg etter å ha levert storesøster. De to minste sov frempå i dag helt til kl 08Dt er ikke hverdagskost her i huset, så det var herlig!
en ordentlig matmons du har skjønner jeg![]()