Om du titter innom

Ja, jeg kan legge ishakkinga inn i treningsloggen :p Aldri så godt at det ikke er godt for noe :p
Tidlige morgener får jeg vel bare innfinne meg med, og legge meg deretter ;)

ja alt må fåes med ;)

er noe med det å klare å legge seg tidlig når man vet det blir tidlig morgen.. Jeg er ikke flink på det, syns det er så godt å kunne få litt tid for seg selv når alle er lagt :p
pmed det ordner seg nok selv når jeg engang skal tilbake på jobb.

Jeg skulle ønske min ville ta flaske. Er bedt i utdrikkningslag, men aner ikke om jeg får vært med:(
Kjedelig da. Er jo bare å øve og øve. Har du pumpa ut melk? Eller kan pumpe. Kan hjelpe det

Ja, ikke like høy feber i dag. Men måtte gi en stikkpille nå for humøret var virkelig ikke på topp. Også har han hatt mange oppvåkninger i natt, men sovnet fort igjen med litt pupp da;)

da høres det jo ut som det er på retur;) krysser fingrene for det!

Han begynte søndag ettermiddag...:)
Skulle nok ha duppet litt selv, ja...men er veldig dårlig på å sove på dagtid! Blir såå uggen... :rolleyes:

Da må det nå snart snu får vi håpe;)

er heller ikke flink å hvile når snuppa sover. Å prøver jeg så skal du være sikker på at hun bare sover en 1/2 time :confused: med det resultat at jeg er enda surere:p

Kjedelig da. Er jo bare å øve og øve. Har du pumpa ut melk? Eller kan pumpe. Kan hjelpe det
Ja, har ikke pumpet på en stund nå, men pumpet og ga tik melkebanken en stund, det gikk jo bra. Men kom ikke veldig mye på slutten så derfor jeg sluttet og gi. Men får dra fram pumpa og prøve igjen.

God dag :)
Da er vi på første dubben allerede :)
Jeg sovnet rett etter 8 igår kveld men vi var oppe ved 1-2 tiden pga tenner! Så nå syns jeg de kan komme snart for når hun sovnet igjen så var det morgen før 7!

ojda! Da må du ha vært trøtt;) hvordan gikk det med flyttinga?
snuppa fikk faktisk sin 3 tann i går, så da fikk jeg forklaringen på matnekt og urolig søvn. Håper de snart bryter gjennom hos dere også ;)

God morgen damer! Hva skal dere i dag? Her har vi hatt en urolig natt. Lillegutt våknet ved midnatt og hylgråt. Verken smokk, vann eller nærhet roet han, så da ble det pupp! Neste måltid var litt over 4. Skal han aldri gi seg med å spise på natten??? :p

god morgen:)
akkuratt komt hjem fra bhg etter å ha levert storesøster. De to minste sov frempå i dag helt til kl 08 :eek: Dt er ikke hverdagskost her i huset, så det var herlig!

en ordentlig matmons du har skjønner jeg :p

Men da har du jo vært flink og ammet alle en god stund da:) man kan jo ikke noe for at melka blir borte:) Dessuten er den mme som finnes i dag veldig bra:)
Jeg gjorde ihvertall mitt beste!:D Prøvde å pumpe opp produksjonen også...uten hell:)

god morgen:)
akkuratt komt hjem fra bhg etter å ha levert storesøster. De to minste sov frempå i dag helt til kl 08 :eek: Dt er ikke hverdagskost her i huset, så det var herlig!

en ordentlig matmons du har skjønner jeg :p

Så deilig da! :D Da må vi krysse fingrene for at det fortsetter!! Man føler seg litt som en zombie hvis det er morgen veldig tidlig!!

Jada, det har jeg! Skulle ønske han heller spiste mer på dagen og kutta det ut på natten men ;)

Back
Topp