Er jo lov å unne seg litt når man er sykBlærh, vil ikke snakke om dethaha'! Neida! Har blitt en del usunt i helgen
har spist chips også:/ får skylle på spysyken
haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo lov å unne seg litt når man er sykBlærh, vil ikke snakke om dethaha'! Neida! Har blitt en del usunt i helgen
har spist chips også:/ får skylle på spysyken
haha
Tenker og slutte til sommeren, ammet eldste ca. 1 år ogsåJada, får la han gjøre det! Kommer nok til å savne det da det er slutt ja! Men tenker at til sommeren får det være bra!![]()
Så flink og heldig du er!Tenker og slutte til sommeren, ammet eldste ca. 1 år også![]()
Ja:/ alt for fort. I helgene er det verst, hører liksom med helgekosen å ha nor på bordetHehe, synes du har vært flink likevel jegSklir fort ur ved sykdom eller når man er veldig sliten, gjør det her ihvertfall
![]()
Jaa.. Men 3 dager på rad med et eller annen usunt er nok ikke sååå braaEr jo lov å unne seg litt når man er syk![]()
Ja, har skjønt i ettertid at jeg har vært veldig heldig med amming, aldri hatt noen problemerSå flink og heldig du er!![]()
Da har du vært råflink!!Skulle ønske jeg fikk til ammingen med mine gutter så lenge...
![]()
Tenker og slutte til sommeren, ammet eldste ca. 1 år også![]()
Ja, med eldste synes jeg det holdt når hun ville sitte og amme. Slapp puppen for og le litt innimellom osvDu er flinkSamme som jeg har tenkt! 1 år er vel greit
![]()
Hehe...det reparerer du fort igjen nå som formen er bedre!Jaa.. Men 3 dager på rad med et eller annen usunt er nok ikke sååå braahehehe!
Hehe...pupp er best!Ja, har skjønt i ettertid at jeg har vært veldig heldig med amming, aldri hatt noen problemerEneste at mine små kunne tenkt seg og levd på pupp da
![]()
Ja, jeg hadde ikke klart det for og si det sånnJa:/ alt for fort. I helgene er det verst, hører liksom med helgekosen å ha nor på bordet![]()
Ja, tror ikke de kan klage! Mme funker gull når man ikke har noe annet valg..Takk! Men hvis han begynner å bite er det sluttDet var leit det ikke gikk, hvertfall da man vil selv! Men mme er et supert alternativ og gutta dine har da fått alt dem trenger uansett!
![]()
Åååhh...så nydelig!!
Hehe...ikke jeg heller..Ja, jeg hadde ikke klart det for og si det sånn![]()
Ja, tror ikke de kan klage! Mme funker gull når man ikke har noe annet valg..![]()
Åååhhh...så koselig sagt av deg...Det gjør det!!Det viktigste er omsorgsfulle foreldre, og det virker som de har en enestående mamma hvertfall!!
![]()
![]()
*rørt* Takk!Men da har du jo vært flink og ammet alle en god stund daHehe...pupp er best!
jeg hadde bare nok melk til 6 mnd med størstemann, kun 4 uker med mellomste og kun 2,5 måneder med minsten..![]()
Signerer denne!Det gjør det!!Det viktigste er omsorgsfulle foreldre, og det virker som de har en enestående mamma hvertfall!!
![]()
![]()