Om du titter innom

God morgen damer! Hva skal dere i dag? Her har vi hatt en urolig natt. Lillegutt våknet ved midnatt og hylgråt. Verken smokk, vann eller nærhet roet han, så da ble det pupp! Neste måltid var litt over 4. Skal han aldri gi seg med å spise på natten??? :p

God dag :)
Da er vi på første dubben allerede :)
Jeg sovnet rett etter 8 igår kveld men vi var oppe ved 1-2 tiden pga tenner! Så nå syns jeg de kan komme snart for når hun sovnet igjen så var det morgen før 7!
God morgen!:D
vi har vært våkne i hele natt vi... :eek:
Lillegutt er allerede ferdig med dupp 1 som varte i bare 30 minutter...bare gråter stakkars..:(

God morgen damer! Hva skal dere i dag? Her har vi hatt en urolig natt. Lillegutt våknet ved midnatt og hylgråt. Verken smokk, vann eller nærhet roet han, så da ble det pupp! Neste måltid var litt over 4. Skal han aldri gi seg med å spise på natten??? :p
idag skal vi bare være inne og trøste samt vaske spy:P
Lillegutten din er glad i puppen han..;)

Ingen planer i daf siden lille fortsatt er syk:) huff:/ pupp er best vel:p lurer på om han her noen gang har tenkt til og slutte og;)

God dag :-)
Da er vi på første dubben allerede :-)
Jeg sovnet rett etter 8 igår kveld men vi var oppe ved 1-2 tiden pga tenner! Så nå syns jeg de kan komme snart for når hun sovnet igjen så var det morgen før 7!
God morgen, lille sover første lur han og. Tenner her også, håper de kommer snart:)

idag skal vi bare være inne og trøste samt vaske spy:P
Lillegutten din er glad i puppen han..;)

Neeeei! Stakkars liten! Da trenger han masse mammakos ja! Får håpe han blir fort frisk og at dere andre slipper unna! :)

Ja, han er litt for glad i puppen! Men, det får ikke gått lengere enn til sommeren, for da blir det ikke mer pupp ;) Men synes ikke jeg kan gi meg nå da jeg har nok melk og han ikke biter (så ofte) :p

Neeeei! Stakkars liten! Da trenger han masse mammakos ja! Får håpe han blir fort frisk og at dere andre slipper unna! :)

Ja, han er litt for glad i puppen! Men, det får ikke gått lengere enn til sommeren, for da blir det ikke mer pupp ;) Men synes ikke jeg kan gi meg nå da jeg har nok melk og han ikke biter (så ofte) :p
Nei, la han kose seg med puppen!:D Om 1 år så savner du puppekos..;)

Blærh, vil ikke snakke om det;) haha'! Neida! Har blitt en del usunt i helgen:( har spist chips også:/ får skylle på spysyken;) haha
Hehe, synes du har vært flink likevel jeg:D Sklir fort ur ved sykdom eller når man er veldig sliten, gjør det her ihvertfall;)

God morgen:)
kjedelig med slike tidlige morgener, iallefall når man har mulighet til å sove frampå! har dere lystette gardiner? ikke det, helt tett blir det jo ikke uansett.

du får se på det som en treningsøkt om du må hakke is;)
selv om tidspunktet kanskje ikke var det beste:confused:
Ja, jeg kan legge ishakkinga inn i treningsloggen :p Aldri så godt at det ikke er godt for noe :p
Tidlige morgener får jeg vel bare innfinne meg med, og legge meg deretter ;)

Back
Topp