Om du titter innom

Aha, så det er det som er cluet? Jeg har ikke skjønt hvorfor ungene på jobben har maten pakka i bakepapir/matpapir nedi matboksen :p
kommer litt an på om de må ha med både frokost og lunsj. To dager i uka får de all mat da, så er bare tre dager i uka vi må ordne. Og så kommer det an på om jeg jobber tidlig eller sent. Skal jeg på jobb til halv åtte så må de ha med frokost, da må vi være i bhg sju... Ellers rekker vi nok frokost hjemme hvis jeg jobber mellomvakt eller senvakt.

Når jeg jobbet i bhg for mange år siden, så var det en mor som pakket alt inn i folie separat til ungen sin. Og den maten holdt seg kjempe fint :-)

Da får han ordne gode rutiner til den dagen dere skal alle ut døren da :p
Joda, men han mener den rutinen er at vi skal opp kl 05 :o
Han var iallefall oppe kl fem når vi skulle reise kl sju den perioden jeg jobba fullt under svangerskapet (altså når jeg skulle tidlig på jobb og vi skulle levere sammen i bhg og jeg skulle kjøre ham på jobb...) og han mener det blor jo ikke mindre tid med to unger som skal opp i seks-halv sjutida...

Joda, men han mener den rutinen er at vi skal opp kl 05 :eek:
Han var iallefall oppe kl fem når vi skulle reise kl sju den perioden jeg jobba fullt under svangerskapet (altså når jeg skulle tidlig på jobb og vi skulle levere sammen i bhg og jeg skulle kjøre ham på jobb...) og han mener det blor jo ikke mindre tid med to unger som skal opp i seks-halv sjutida...
5??? Nei,det kan han ikke mene? Det blir jo kjempe lang dag for eldstemann,han kommer jo til å sovne før middag ;)
Om ingen våkner før,så er vi aldri oppe før 6. Og jeg begynner stort sett halv 8,men må dra hjemmenfra litt over halv 7 :) Men med gode rutiner,så blir man og mer effektiv :) Og barne er mye mer behjelpelige (som oftest :P )

Titter innom mens jeg skifter på senga til minstemann..:rolleyes:
Jada...spy!!!:eek: 3. gang i natt...og ingen søvn...
Fortsatt god natt!:D

5??? Nei,det kan han ikke mene? Det blir jo kjempe lang dag for eldstemann,han kommer jo til å sovne før middag ;)
Om ingen våkner før,så er vi aldri oppe før 6. Og jeg begynner stort sett halv 8,men må dra hjemmenfra litt over halv 7 :) Men med gode rutiner,så blir man og mer effektiv :) Og barne er mye mer behjelpelige (som oftest :P )
Nei altså ikke ungene, men vi voksne... for å rekke alt og lufte hunden og sånn... vi får nå se på det... ;)

God morgen! :)

Titter innom mens jeg skifter på senga til minstemann..:rolleyes:
Jada...spy!!!:eek: 3. gang i natt...og ingen søvn...
Fortsatt god natt!:D

du har tydeligvis hatt å henge fingrene i skjønner jeg. Det må jo snart bli bedre nå;)!

Back
Topp