Huff ja, det kan jeg tenke meg. Er ikke bare bare for dem når ting ikke går som de skal. E han frisk igjen da? Gikk det greit i helga å være alene med dem?Han holdt ut!Men tolmodigheten var nesten oppbrukt på slutten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, det kan jeg tenke meg. Er ikke bare bare for dem når ting ikke går som de skal. E han frisk igjen da? Gikk det greit i helga å være alene med dem?Han holdt ut!Men tolmodigheten var nesten oppbrukt på slutten
![]()
Jo, han er lærerJa 5 er litt i tidligeste lagetHvorfor er mannen oppe så tidlig? Er ikke han lærer?
Han hoster litt,men er feberfriHuff ja, det kan jeg tenke meg. Er ikke bare bare for dem når ting ikke går som de skal. E han frisk igjen da? Gikk det greit i helga å være alene med dem?
Liker å ha god tid om morgenen han daJo, han er lærer
Men er så glad i jobben sin at han er på jobb kl 7 om morran for å få planlegging og sånn unnaTar buss halv sju
![]()
Ja tida går, halvtime på badet, lufte hunden og så spise og lage matpakke....Liker å ha god tid om morgenen han da
Ja er vell greit at han gjør unna sant på morgen,og ikke må gjøre det på ettermiddagene![]()
Ja gode rutiner er viktig på morgenenJa tida går, halvtime på badet, lufte hunden og så spise og lage matpakke....
Jeg skjønner vi er nødt til å endre rutiner før vi skal jobbe begge to fra høsten og to unger som skal opp...
Jeg har hatt mye aleneansvar for storebror siden jeg ofte ikke begynner før ni eller halv ti, og samboer må ta buss halv åtte uansett. Så blir spennende til høsten... Blir hektisk iallefall, og dusjing bør man vel gjøre på kvelden...
noen tips til å få ting unna på morgenen? Hvir lang tid bruker dere på å komme dere ut av huset?
14 til nå,så har vi 8100Ja tida går, halvtime på badet, lufte hunden og så spise og lage matpakke....
Jeg skjønner vi er nødt til å endre rutiner før vi skal jobbe begge to fra høsten og to unger som skal opp...
Jeg har hatt mye aleneansvar for storebror siden jeg ofte ikke begynner før ni eller halv ti, og samboer må ta buss halv åtte uansett. Så blir spennende til høsten... Blir hektisk iallefall, og dusjing bør man vel gjøre på kvelden...
noen tips til å få ting unna på morgenen? Hvir lang tid bruker dere på å komme dere ut av huset?
Huff, kjenner jeg gruer meg allerede. Men skal vel gå. Vi er nok for dårlige på å legge ting klart kvelden før, så der har vi noe å jobbe med. Og så evt bli litt raskere på badet selv.Ja gode rutiner er viktig på morgenen
Legg alltid alt klart dagen før. Planlegg gjerne dagen før om hvem som skal gjøre hva..
Lag gjerne niste kvelden før. Jeg MÅ dusje på morgen.. men står alltid opp 10min tidligere enn alle andre da,så dusjer jeg før jeg vekker de andre. Men nå har jo knerten begynt med liv i leiren ca halv 6.. så da får jeg jo god tid om han skal fortsette![]()
Om du pakker inn med bakepapir,og gjerne mellomlagspapir så går det braHuff, kjenner jeg gruer meg allerede. Men skal vel gå. Vi er nok for dårlige på å legge ting klart kvelden før, så der har vi noe å jobbe med. Og så evt bli litt raskere på badet selv.
Men hvordan smaker matpakker som er smurt kvelden før da? Ser ikke for meg at de er så gode?
Tar en stund før man kommer inni det. Og merker på barna og at dem blir roligere når dem har faste rutiner på morgenenHuff, kjenner jeg gruer meg allerede. Men skal vel gå. Vi er nok for dårlige på å legge ting klart kvelden før, så der har vi noe å jobbe med. Og så evt bli litt raskere på badet selv.
Men hvordan smaker matpakker som er smurt kvelden før da? Ser ikke for meg at de er så gode?
Er det målet før leggetid?14 til nå,så har vi 8100![]()
Aha, så det er det som er cluet? Jeg har ikke skjønt hvorfor ungene på jobben har maten pakka i bakepapir/matpapir nedi matboksenOm du pakker inn med bakepapir,og gjerne mellomlagspapir så går det braMå barna ha med både frokost og lunch?
Ja det stemmer nok. Her har rutinene bare blitt trege nåTar en stund før man kommer inni det. Og merker på barna og at dem blir roligere når dem har faste rutiner på morgenen![]()
Jepp, og ikke mange igjen nå, og takk og lov for detEr det målet før leggetid?![]()
Ja, er ikke alltid det vil seg detTar jo 100 år å komme inn på den her tråden med mobilen![]()
Sniker innpå målet;-)Jepp, og ikke mange igjen nå, og takk og lov for det![]()
det er cluet jaAha, så det er det som er cluet? Jeg har ikke skjønt hvorfor ungene på jobben har maten pakka i bakepapir/matpapir nedi matboksen
kommer litt an på om de må ha med både frokost og lunsj. To dager i uka får de all mat da, så er bare tre dager i uka vi må ordne. Og så kommer det an på om jeg jobber tidlig eller sent. Skal jeg på jobb til halv åtte så må de ha med frokost, da må vi være i bhg sju... Ellers rekker vi nok frokost hjemme hvis jeg jobber mellomvakt eller senvakt.
I tillegg har jeg elendig internet dekning her jeg er nå:-/ gledes å komme hjem igjen sånnsett ;-)Ja, er ikke alltid det vil seg det![]()
Da får han ordne gode rutiner til den dagen dere skal alle ut døren daJa det stemmer nok. Her har rutinene bare blitt trege nåEller, vi er inne i en rutine der vi har sirup i rompa
Blir andre boller når pappa skal være hjemme skjønte jeg i kveld![]()