Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiii, SKÅÅÅÅL! !Aha! Da må jeg og sprette en flaske![]()
TakkTakk for det!Og det samme til deg..
Oioi, får sprette på ordentlig jeg og dapå liksom?
jeg fant nå ordentlig jeg da![]()
Oioi, får sprette på ordentlig jeg og da![]()
Wiii, SKÅÅÅÅL! !![]()
Skhhhåållll! Gikk rett i fletta herskål fru sandbakk![]()
Hihinei nå klarer jeg ikke se på disse blikkene til mannen lengre, er nok best jeg logger meg ut
takk for ikveld søte damer![]()
Hihitakk for i kveld!
![]()
Det tok sin tid gitt, sovna jeg, og ble velt kl 21Er du ikke ferdig med det ennå![]()
Du får flytte mannen på nytt romDet tok sin tid gitt, sovna jeg, og ble velt kl 21
Så måttte vi snakke litt sammen ang det å flytte snuppa på eget rom, og det med storebror som våkner så tidlig for tida... Så da gikk det litt tid... Jeg kjenner jeg ikke vil flytte henne enda for jeg koser meg sånn med henne ved siden av. Nyter det nå som jeg kan, for jeg får aldri denne tida tilbake... Men det er det ingen vits å si heller, for han vil ikke skjønne den biten... Skjønner at han vil ha tilbake soverommet, og det å få lest på senga men... Samtidig vil jeg ikke skjønne det heller![]()
Jeg har just ankommetNå når jeg endelig er på nett igjen,så skal dere legge dere????![]()
Haha, han sa det aktisk selv, at da flytta han ned i kjellerenDu får flytte mannen på nytt rom![]()
Good!Jeg har just ankommet![]()
Min har flyttet i kjellerenHaha, han sa det aktisk selv, at da flytta han ned i kjelleren![]()
På vei i seng! Uvanlig trøtt i kveldHvem er våken??