Når skal du hjem igjen da? Borte bra men hjemme bestI tillegg har jeg elendig internet dekning her jeg er nå:-/ gledes å komme hjem igjen sånnsett ;-)
og med dette runder vi 8100 og jeg går og legger meg igjen
God natt damer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du hjem igjen da? Borte bra men hjemme bestI tillegg har jeg elendig internet dekning her jeg er nå:-/ gledes å komme hjem igjen sånnsett ;-)
Aha, så det er det som er cluet? Jeg har ikke skjønt hvorfor ungene på jobben har maten pakka i bakepapir/matpapir nedi matboksen
kommer litt an på om de må ha med både frokost og lunsj. To dager i uka får de all mat da, så er bare tre dager i uka vi må ordne. Og så kommer det an på om jeg jobber tidlig eller sent. Skal jeg på jobb til halv åtte så må de ha med frokost, da må vi være i bhg sju... Ellers rekker vi nok frokost hjemme hvis jeg jobber mellomvakt eller senvakt.
God natt og sov godtNår skal du hjem igjen da? Borte bra men hjemme best
God natt damer!
Til helgen regner jeg medNår skal du hjem igjen da? Borte bra men hjemme best
God natt damer!
Joda, men han mener den rutinen er at vi skal opp kl 05Da får han ordne gode rutiner til den dagen dere skal alle ut døren da![]()
5??? Nei,det kan han ikke mene? Det blir jo kjempe lang dag for eldstemann,han kommer jo til å sovne før middagJoda, men han mener den rutinen er at vi skal opp kl 05
Han var iallefall oppe kl fem når vi skulle reise kl sju den perioden jeg jobba fullt under svangerskapet (altså når jeg skulle tidlig på jobb og vi skulle levere sammen i bhg og jeg skulle kjøre ham på jobb...) og han mener det blor jo ikke mindre tid med to unger som skal opp i seks-halv sjutida...
Nei altså ikke ungene, men vi voksne... for å rekke alt og lufte hunden og sånn... vi får nå se på det...5??? Nei,det kan han ikke mene? Det blir jo kjempe lang dag for eldstemann,han kommer jo til å sovne før middag![]()
Om ingen våkner før,så er vi aldri oppe før 6. Og jeg begynner stort sett halv 8,men må dra hjemmenfra litt over halv 7Men med gode rutiner,så blir man og mer effektiv
Og barne er mye mer behjelpelige (som oftest
)
Fysj og æsjTitter innom mens jeg skifter på senga til minstemann..
Jada...spy!!!3. gang i natt...og ingen søvn...
Fortsatt god natt!![]()
Huff, så kjedeligTitter innom mens jeg skifter på senga til minstemann..
Fortsatt god natt!![]()
Titter innom mens jeg skifter på senga til minstemann..
Fortsatt god natt!![]()
Det ble tisselaken tilsluttFysj og æsj
Du får legge masse håndklær sånn at du bare tar av ett og ett så slipper du fullskift![]()
Ja, hu mor har stoooore poser under øya!Huff, så kjedelig
Nå må han bli frisk så mor får litt søvn![]()
Verre enn det her kan det jo ikke bli!du har tydeligvis hatt å henge fingrene i skjønner jeg. Det må jo snart bli bedre nå!

God morgen, sunshineTitter innom for å si god morgen![]()
God morgen!Idag går vi for 8500 ikke sant?
![]()