Om du titter innom

Jada, får la han gjøre det! Kommer nok til å savne det da det er slutt ja! Men tenker at til sommeren får det være bra! :)
Tenker og slutte til sommeren, ammet eldste ca. 1 år også:)

Da har du vært råflink!!:D Skulle ønske jeg fikk til ammingen med mine gutter så lenge...;)

Takk! Men hvis han begynner å bite er det slutt :rolleyes: Det var leit det ikke gikk, hvertfall da man vil selv! Men mme er et supert alternativ og gutta dine har da fått alt dem trenger uansett! :D

Ja, har skjønt i ettertid at jeg har vært veldig heldig med amming, aldri hatt noen problemer:) Eneste at mine små kunne tenkt seg og levd på pupp da:p
Hehe...pupp er best!:D
jeg hadde bare nok melk til 6 mnd med størstemann, kun 4 uker med mellomste og kun 2,5 måneder med minsten..:(

Takk! Men hvis han begynner å bite er det slutt :rolleyes: Det var leit det ikke gikk, hvertfall da man vil selv! Men mme er et supert alternativ og gutta dine har da fått alt dem trenger uansett! :D
Ja, tror ikke de kan klage! Mme funker gull når man ikke har noe annet valg..:)

Hehe...pupp er best!:D
jeg hadde bare nok melk til 6 mnd med størstemann, kun 4 uker med mellomste og kun 2,5 måneder med minsten..:(
Men da har du jo vært flink og ammet alle en god stund da:) man kan jo ikke noe for at melka blir borte:) Dessuten er den mme som finnes i dag veldig bra:)

Back
Topp