Om du titter innom

Bah, tidlig morgen her og selv om samboer skulle levere storebror... Tror det må være fordi det blir lysere jeg, at hun våkner halv sju.. Våkner til for pupp og oppdager at det er lyst... Eller no.. Kjedelig iallefall...

og så månjeg hakke oss ut av garasjen i dag, har visst smelta inntil porten :(

Bah, tidlig morgen her og selv om samboer skulle levere storebror... Tror det må være fordi det blir lysere jeg, at hun våkner halv sju.. Våkner til for pupp og oppdager at det er lyst... Eller no.. Kjedelig iallefall...

Halv 7 er jo luksus!:P
Kan nok hende hun merker at det går mot lysere tider, ja..:)

God morgen:)
kjedelig med slike tidlige morgener, iallefall når man har mulighet til å sove frampå! har dere lystette gardiner? ikke det, helt tett blir det jo ikke uansett.

du får se på det som en treningsøkt om du må hakke is;)
selv om tidspunktet kanskje ikke var det beste:confused:

Sebastian sover allerede sin første dupp..:)
Han er like syk...feber og spy, snørr og tårer..:(
Fikk i ham ei halv flaske melk, og det er jo bra:D

hvor mange dager har han vært syk nå?
du skulle jo nyttet sjansen å hatt deg en dupp du også nå da;)

hvor mange dager har han vært syk nå?
du skulle jo nyttet sjansen å hatt deg en dupp du også nå da;)
Han begynte søndag ettermiddag...:)
Skulle nok ha duppet litt selv, ja...men er veldig dårlig på å sove på dagtid! Blir såå uggen... :rolleyes:

God dag :-)
Da er vi på første dubben allerede :-)
Jeg sovnet rett etter 8 igår kveld men vi var oppe ved 1-2 tiden pga tenner! Så nå syns jeg de kan komme snart for når hun sovnet igjen så var det morgen før 7!

Back
Topp