Hehe, så det i dag når jeg var innom der og kikka på trillerJa, det satt jeg faktisk også å så på for en liten time siden - hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, så det i dag når jeg var innom der og kikka på trillerJa, det satt jeg faktisk også å så på for en liten time siden - hehe![]()
Frister og la det stå her og. Men da blir min kjære gal. Han hater rotSyns det ser bomba ut her også, MEN det skal faktisk få stå til imorgen![]()
Veldig kjekt med gratis frakt! Og så har jeg strikket et vognteppe som blant annet har brunt og beige i seg, så den brune er jo midt i blinken egentlig. Bare litt redd vi blir redd brun siden den andre vogna også er brunHehe, så det i dag når jeg var innom der og kikka på trillerer greit når det er gratis frakt også
![]()
Skjønner hva du mener med fargen jaVeldig kjekt med gratis frakt! Og så har jeg strikket et vognteppe som blant annet har brunt og beige i seg, så den brune er jo midt i blinken egentlig. Bare litt redd vi blir redd brun siden den andre vogna også er brun![]()
Blir LEI brun skulle det stå - hehe, ser ikke for meg at vi blir redd fargenSkjønner hva du mener med fargen jaJeg tenker den er nøytral i fargen og holder den noen år så har jeg trille til nestemann. Men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg alt nytt da også
![]()
Og hva ble det??Done![]()
Jepp...er noe dritt!Slitsomt og være alene mwd barn når ene er syk![]()
Hallo!!Hallo?? Husk vi ikke får legge os før vi har 8500 innlegg i denne tråden!![]()

Jeg er her nå da!! For en liten stundGår det tregt her i dag?
Så bra du hjelper til!Jeg skal prøve å få bidratt litt i denne tråden! Nå har lillegutt akkurat sovna! Men kan virke som om dette også blir en urolig natt :/ Jeg ser en episode med Greys Anatomi og nyter stillheten mens jeg kan![]()
Så bra!Nå skl jeg få amma frøkn og håper hun sovne fort sånn at jeg blir skravleklar![]()
Gleder meg noe helt inni hampen til vår!!Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snøOg leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S
Er du ikke ferdig med det ennåNei nå får jeg vel få lagt snuppa![]()
Flytte kan du gjøre en annen dagDet lønner seg vist ikke å flytte ser jeg
Mye man går glipp av da![]()
Shit!! Jeg kommer!!Jeg kan friste med marsipan pølser med strøssel og gul marsipan!![]()

Hvordan er formen til minstemann?Ja, tror det er midt i leggetidbegge mine er i seng nå, men er litt til og fra nå likevel. Litt og gjøre
![]()
Så koselig!Måtte bare titte innom![]()
Tenkte å strikke minst en strikkedukke til. Arne og Carlos-dukke. Tenkte jeg skulle være politisk korrekt og strikke den andre med mørkere hudfarge så da måtte jeg ha brun
Ja, og så kjøpte jeg noe kult tynt ullgarn i mange farger, sånn som endrer farge mens du strikker til superfreshe fargerSkal strikke noe til meg selv, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva
![]()
Takk for detEr rolig enn så lenge! Håper han sover litt i sin egen seng i natt! Natten som var sov han nesten hele natten i senga vår, da blir jeg helt ødelagt i kroppen
![]()