Om du titter innom

Syns det ser bomba ut her også, MEN det skal faktisk få stå til imorgen :o
Frister og la det stå her og. Men da blir min kjære gal. Han hater rot:p

Hehe, så det i dag når jeg var innom der og kikka på triller ;) er greit når det er gratis frakt også :)
Veldig kjekt med gratis frakt! Og så har jeg strikket et vognteppe som blant annet har brunt og beige i seg, så den brune er jo midt i blinken egentlig. Bare litt redd vi blir redd brun siden den andre vogna også er brun :)

Veldig kjekt med gratis frakt! Og så har jeg strikket et vognteppe som blant annet har brunt og beige i seg, så den brune er jo midt i blinken egentlig. Bare litt redd vi blir redd brun siden den andre vogna også er brun :)
Skjønner hva du mener med fargen ja ;) Jeg tenker den er nøytral i fargen og holder den noen år så har jeg trille til nestemann. Men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg alt nytt da også ;)

Skjønner hva du mener med fargen ja ;) Jeg tenker den er nøytral i fargen og holder den noen år så har jeg trille til nestemann. Men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg alt nytt da også ;)
Blir LEI brun skulle det stå - hehe, ser ikke for meg at vi blir redd fargen ;)

Ja, det er jo nøytral farge :) Glad i å kjøpe nytt jeg og :D

Jeg skal prøve å få bidratt litt i denne tråden! Nå har lillegutt akkurat sovna! Men kan virke som om dette også blir en urolig natt :/ Jeg ser en episode med Greys Anatomi og nyter stillheten mens jeg kan :)
Så bra du hjelper til!:) Blir nok en urolig natt her også..:(

Flere som gleder seg til vår eller? Åh, jeg er så møkklei snø :p Og leste i lokalavisa at det kommer en ny kuldeperiode i natt :S
Gleder meg noe helt inni hampen til vår!!:D
Takler ikke snø og minus lenger... :rolleyes:

Tenkte å strikke minst en strikkedukke til. Arne og Carlos-dukke. Tenkte jeg skulle være politisk korrekt og strikke den andre med mørkere hudfarge så da måtte jeg ha brun ;)

Ja, og så kjøpte jeg noe kult tynt ullgarn i mange farger, sånn som endrer farge mens du strikker til superfreshe farger :D Skal strikke noe til meg selv, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva ;)

spennende! Tror ikke jeg har sett de dukkene, så nå må jeg google litt ;)

skjønner hvilken tråd du mener ja. Den er gøyal å strikke med! Har strikket en kjole til storesøster i en slik.

Back
Topp