Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da skjønner jeg hu var slitenvi var i åpen barnehage, og var der ca 1,5 time over den tida hu bruker å bli trøtt på, så når vi dro derfra så var all energi oppbrukt![]()
Hehe...biltur er jo moro!Nettopp hjemme fra siste barseltreff. .. Lillegutt ble så trøtt at vi måtte bare gå, men bilturen hjem gjorde han gira![]()
Hei, hei!!Titter innom! Lenge siden jeg har skrevet noe her! Lillegutt sover og jeg skal straks begynne med middagen![]()
Så koselig med babysangVi har vært på babysang idagKoselig!
Nå har besøk gått, og vi skal til å gå på butikkenSuper sol ute! Deilig!!!
Sendt fra min Samsung
Ja tydeligvis for nå hopper han i sengaHehe...biltur er jo moro!![]()
Haha...søtingen!Ja tydeligvis for nå hopper han i senga![]()
Æsj...det er kjiptSitter på fergen på vei heim!! Masse forsinkelser!! Skulle vært hjemme litt over 3.. Men fortsatt 20min til jeg er hjemme.. Blæææææ
Så kjedelig da. Håper dere er hjemme snart daSitter på fergen på vei heim!! Masse forsinkelser!! Skulle vært hjemme litt over 3.. Men fortsatt 20min til jeg er hjemme.. Blæææææ
DoneKjøp med noe godt til kaffen da![]()
Ja, veldig!Går det tregt her i dag?
Her blir det pytt-i-panne
Jeg har vært og shoppet litt i dag. Garn nok til å strikke masse i påsken. Ja - og så har jeg tittet på reisetrille. Har nesten bestemt oss for Maclaren Techno GT. Dyr, men kjempefin og praktisk![]()
Sitter på fergen på vei heim!! Masse forsinkelser!! Skulle vært hjemme litt over 3.. Men fortsatt 20min til jeg er hjemme.. Blæææææ