Om du titter innom

Vi har vært på babysang idag :) Koselig!
Nå har besøk gått, og vi skal til å gå på butikken :) Super sol ute! Deilig!!! :D

Sendt fra min Samsung

Her blir det pytt-i-panne ;)

Jeg har vært og shoppet litt i dag. Garn nok til å strikke masse i påsken. Ja - og så har jeg tittet på reisetrille. Har nesten bestemt oss for Maclaren Techno GT. Dyr, men kjempefin og praktisk :)

Sitter på fergen på vei heim!! Masse forsinkelser!! Skulle vært hjemme litt over 3.. Men fortsatt 20min til jeg er hjemme.. Blæææææ

Sitter på fergen på vei heim!! Masse forsinkelser!! Skulle vært hjemme litt over 3.. Men fortsatt 20min til jeg er hjemme.. Blæææææ
Så kjedelig da. Håper dere er hjemme snart da :-)

Jeg skal prøve å få bidratt litt i denne tråden! Nå har lillegutt akkurat sovna! Men kan virke som om dette også blir en urolig natt :/ Jeg ser en episode med Greys Anatomi og nyter stillheten mens jeg kan :)

Her blir det pytt-i-panne ;)

Jeg har vært og shoppet litt i dag. Garn nok til å strikke masse i påsken. Ja - og så har jeg tittet på reisetrille. Har nesten bestemt oss for Maclaren Techno GT. Dyr, men kjempefin og praktisk :)

gøy med shopping :D
hva du skal strikke da? Det minner meg på at jeg har en strikkekjole liggende som venter på å bli ferdig :oops:

Back
Topp