Om du titter innom

Hehe...det tipper jeg at han gjør! Bare min som er litt treig:p

ikke støtt det går så fort opp ett lys for min hell dessverre :p men håper han innser det så det blir noen bra uker for både han og vesla :) iallefall for hu, for han kjem nok ikke til å få så fine uker som han tror :p

ikke støtt det går så fort opp ett lys for min hell dessverre :p men håper han innser det så det blir noen bra uker for både han og vesla :) iallefall for hu, for han kjem nok ikke til å få så fine uker som han tror :p
Tror nok de får en flott tid sammen ja:D Så lærer nok mannen din litt også...:P

Drikker ikke kaffe selv, men hadde vært kjekt noen ganger;)
Mocca høres godt ut da!
Er veldig kjekt mannen får espressonen sin og jeg får herlig varm nesquick ;)
Men nå som det er kommet flere smaker må de jo testes ut ;)

Dere burde seriøst skaffe dere ett liv! :p Sitter her og skravle til alle døgnets tider! :p
Prøver meg på litt omvendt psykologi igjen ;) Bare fordi jeg er misunnelig på dere som har tid til å skravle ;)
10000 til påske da? :p
Vi hakke no liv daaa...;)
10000 til påske!? Er med på den!!:D

Dere burde seriøst skaffe dere ett liv! :P Sitter her og skravle til alle døgnets tider! :P
Prøver meg på litt omvendt psykologi igjen ;) Bare fordi jeg er misunnelig på dere som har tid til å skravle ;)
10000 til påske da? :P
Trenger man et liv når man har bv da??? ;)

Dere burde seriøst skaffe dere ett liv! :P Sitter her og skravle til alle døgnets tider! :P
10000 til påske da? :P
Hahahah, bv ER livet:p

10000 før påske! :D

Back
Topp