Det er santHihi...vi har vår egen krig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santHihi...vi har vår egen krig da![]()
Og der ligger vi jaggu godt annDet er sant![]()
Hehe...det tipper jeg at han gjør! Bare min som er litt treig![]()
Det gjør vi helt klart!Og der ligger vi jaggu godt ann![]()
Tror nok de får en flott tid sammen jaikke støtt det går så fort opp ett lys for min hell dessverremen håper han innser det så det blir noen bra uker for både han og vesla
iallefall for hu, for han kjem nok ikke til å få så fine uker som han tror
![]()
Husk både foran og bak.PPussetennapause![]()
Old news!![]()
Dere burde seriøst skaffe dere ett liv!Tsss...barneskirenn igjen!!
Vi har lagt lista litt høyere, frue!!
Velkommen forresten!
Er veldig kjekt mannen får espressonen sin og jeg får herlig varm nesquickDrikker ikke kaffe selv, men hadde vært kjekt noen ganger
Mocca høres godt ut da!
Vi hakke no liv daaa...Dere burde seriøst skaffe dere ett liv!Sitter her og skravle til alle døgnets tider!
Prøver meg på litt omvendt psykologi igjenBare fordi jeg er misunnelig på dere som har tid til å skravle
10000 til påske da?![]()
Ingen sluntring her i gårdenHusk både foran og bak.P
Spennende med nye smaker, jaEr veldig kjekt mannen får espressonen sin og jeg får herlig varm nesquick
Men nå som det er kommet flere smaker må de jo testes ut![]()
Regnet med du tar tannpussen seriøst jaIngen sluntring her i gården![]()
Trenger man et liv når man har bv da???Dere burde seriøst skaffe dere ett liv!Sitter her og skravle til alle døgnets tider!
Prøver meg på litt omvendt psykologi igjenBare fordi jeg er misunnelig på dere som har tid til å skravle
10000 til påske da?![]()
Hahahah, bv ER livetDere burde seriøst skaffe dere ett liv!Sitter her og skravle til alle døgnets tider!
10000 til påske da?![]()
Tannpussen er nøye planlagt og tas veldig seriøstRegnet med du tar tannpussen seriøst ja![]()
JupsSpennende med nye smaker, ja![]()
Er det ikke dette som er livet liksom??Trenger man et liv når man har bv da???![]()
hehe...godt å høre!Tannpussen er nøye planlagt og tas veldig seriøst![]()