Så lenge det er liv er det håp!Det er bra, viktig å aldri gi opp håpet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det er liv er det håp!Det er bra, viktig å aldri gi opp håpet![]()
Det går så fort atter!ZzzzZZZZZzzzzzzZZZZ
Hæ det er hva???
ZZZZZzzzzZZZZZzzzz
Man får litt panikk når slike ting skjer ja!Hehe, det skjønner jegHuff, hadde blitt livredd om hu her hadde stukket av.
Åjaada!![]()
Hehe...en kul farfar du har!!Huff farfaren min prøvde å lære det til mannen min!!
han fikk beskjed om at vis han sier det til meg så vil jeg ikke høre på han![]()
Hmmm, men går det fort nok??Det går så fort atter!![]()
Går jo nesten kjappere nå enn under krigenHer går det unna![]()
tror det ja, bare se på samboeren til DinaMor han skulle jo gjøre alt mulig rart![]()
Du skal jo ikke sove nå!!!ZzzzZZZZZzzzzzzZZZZ
Hæ det er hva???
ZZZZZzzzzZZZZZzzzz
Jada, ikke så bekymret nå!!Hmmm, men går det fort nok??![]()
Min har gitt opp alle store planer etter 3dje ungen!min har vist oxo MASSE planer, helt urealistisk igrunnenmen hvis han mene at han skal klare alt han har satt seg fore, så skjønne je jo at han mene je sitt bare på ræva
![]()
Ja ikke sant, bra han snart får lære seg noe annetmin har vist oxo MASSE planer, helt urealistisk igrunnenmen hvis han mene at han skal klare alt han har satt seg fore, så skjønne je jo at han mene je sitt bare på ræva
![]()
Haha, vi har sååå mye viktig på hjertet idagHerregud som dere skravler ;-)
jeg har så elendig Internett dekning her at jeg får ikke med meg halvparten engang..![]()
Ja, hu her var borte i 5 minutter en gang, husker det var lange 5 minutterMan får litt panikk når slike ting skjer ja!
Har skikkelig dårlig nett jeg også nå, emn går heldigvisHerregud som dere skravler ;-)
jeg har så elendig Internett dekning her at jeg får ikke med meg halvparten engang..![]()
Men nå er jo maskinen snart ferdig..Du skal jo ikke sove nå!!!![]()
Ja, synes og det er godt å høre det er flerestygt å si det, men godt je ikke er alene om å ha det slik![]()