Syns jeg har hvert lenge nok ifra dem nå!Uff...skjønner veldig godt hvor sårt og trist det må være..![]()
Dem er jo på en måte som ungene mine så vil jo ha dem med meg!
Men snart kan jeg det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg har hvert lenge nok ifra dem nå!Uff...skjønner veldig godt hvor sårt og trist det må være..![]()
Menn som er døden nær, flyttingen til shadow og flatskjerm på soverommet!.DHva er temaet? Klarer ikke helt henge med![]()
haha... er det virkelig mulig???2?? Og neida, hadde bare hostet i 1 dag!![]()
Det har jrg prøvd, da bare ber han meg være stille for han følger jo faktisk med![]()
![]()
![]()
Du får følge litt med da og spørre han etterpå hva det var om på tven![]()
så masse spennende å snakke omMenn som er døden nær, flyttingen til shadow og flatskjerm på soverommet!.D
Liker ikke tv på soverommet jeg heller..dere trenger jo ikke å se på den sammen
Liker egentlig ikke tv på soverommet, men vis man ikke kan kose seg sammen foran tv og han skal sovne kan det være like greit![]()
Sovemenn og mannesykeHva er temaet? Klarer ikke helt henge med![]()
Haha du får ta det i en reklame pause neste gangDet har jrg prøvd, da bare ber han meg være stille for han følger jo faktisk mrd![]()
Hehe...kan prøve det! Og han har sikkert et fornuftig svar![]()
![]()
Du får følge litt med da og spørre han etterpå hva det var om på tven![]()
Kjæledyr blir jo som familie så skjønner det er vanskelig.Syns jeg har hvert lenge nok ifra dem nå!
Men snart kan jeg det![]()
HahaHaha, min og sier at han ikke sover, at han bare lukket øynene akkurat når jeg så![]()
Nå ler jeg så jeg griner her!!hmmm skal han virkelig få lov til å bestemmeLiker ikke tv på soverommet jeg heller..
men, men...litt får han også få bestemme!![]()
Må jeg gjøreHaha du får ta det i en reklame pause neste gang![]()
Håper virkelig det ordner seg snart!Syns jeg har hvert lenge nok ifra dem nå!
Men snart kan jeg det![]()
blir spennende å høre hva han sier da, for du må jo spørreHehe...kan prøve det! Og han har sikkert et fornuftig svar![]()
Her er alt mulig!!haha... er det virkelig mulig???![]()
Haha, lurer på hvor dum han tror jeg er noen gangerHahaNå ler jeg så jeg griner her!!
de er det så satser på at jeg snart har hele min lille familie med snuppa, mannen og kattene under samme takHåper virkelig det ordner seg snart!
De er jo en del av familien din de også..
Hihi...spennende temaer idag også!så masse spennende å snakke om![]()