ihvertfall sammen med bløtkakeHuff ble nesten litt kvalm med tanke på den rakfisken
det er skikkelig ekkel greie!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ihvertfall sammen med bløtkakeHuff ble nesten litt kvalm med tanke på den rakfisken
det er skikkelig ekkel greie!!!
Ja, gå for 3Tror jeg må det![]()
Da er det håp!! heier på degOioi, tror jeg får prøve på 4. plassen i første omgangMen konkurranseinstinktet er på plass![]()
Tror det både ser og høres rimelig dumt utHehe...må jo se rimelig dumt ut der han snorker og du smatter!![]()
Aldri smakt, kommer heller aldri til å smake...æsj, rakfisk er ikke godt
Haha, her løper jeg nesten postmannen i møteMeeen veldig kjekt å hamannen ler hver gang jeg spurter ut i postkassa for å hente pakke
![]()
Å fy, bløtkake og rakfisk, orker ikke tenke tanken enngangihvertfall sammen med bløtkake![]()
Takker og bukker!Da er det håp!! heier på deg![]()
KniiisHaha, her løper jeg nesten postmannen i møte![]()

Må jo nesten være målet det nåJa, gå for 3![]()
Godt ingen ser eller hører deg daTror det både ser og høres rimelig dumt ut![]()
Uff...nå ble jeg kvalm selv...Å fy, bløtkake og rakfisk, orker ikke tenke tanken enngang![]()
Ikke jeg hellerÅ fy, bløtkake og rakfisk, orker ikke tenke tanken enngang![]()
ja de kunne kanskje gjort det litt vanskeligereJa, det har det her ogsåer litt for enkelt og bestille
![]()
Ja, det hadde vært fint om de kunneja de kunne kanskje gjort det litt vanskeligere![]()
Nei ikke gjør det heller. Jeg måtte smake da vi lagde det på kjøkkenet da jeg gikk VK1 kokk på videregående......Aldri smakt, kommer heller aldri til å smake...![]()
Ja det kan jeg godt forstå!Huff ja. Her er det også dessverre mye leker. Kunne sikkert fjerna mye her og uten at det ble merka...
vi har sagt til familie at de ikke får ha med ting hver gang de kommer eller vi kommer, for det blir for mye. (Var en tendens til det hver gang fra svigerfar sin side. De kommer med ting rett som det er..)
men vi kjøper heller ikke ting hver gang vi er på buikken. synes storebror er flink jeg til å bare kikke uten å måtte ha noe.
jups it will!HihiTime will show!
Går litt for fort noen ganger syns jegGår jo fort dette her![]()