Det hadde manEn quiz faktisk før man kan legge noe i handlekurven!hadde jo spart mye penger ihvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde manEn quiz faktisk før man kan legge noe i handlekurven!hadde jo spart mye penger ihvertfall
![]()
Haha! Nå kommer jeg sikkert til å drømme om deg og dine flagrende pysjbukser i natt!!Hahadævver!
![]()

Hva har jeg gått glipp av??Hihi...ble litt uvel da jeg skrev det selv![]()
De får vi da håpe!Huff, da har du sikkert lært å ikke gjøre det igjen![]()
Huff, ja er en forferdelig lukt!Tja, vet ikke om det er så mye å skrye av jeg... Tilogmed lukta sitter igjen i nesa...
Men jeg har lagd leverpostei da, mer å skryte av det![]()
I morgen skal vi faktisk lage fiskegrateng selv. Aldri gjort det før, så det kan bli spennende. Vi har fått storebror til å like den vi kjøper, og nå ville han at vi skulle lage selv. Så håper vi får den god sånn at han vil ha den...Vi kan tenke på morgendagens middagHva står på menyen??
Ja, synes det jeg ogja det hadde hvert genialt!![]()
bløtkake og rakfiskHva har jeg gått glipp av??![]()
Ja, hvem i all verden spiser rakfisk i edru tilstandHuff, ja er en forferdelig lukt!
og når det er festival her så stinker det på 1 mils radius!!!
og det er rakfisk + alkohol det stinker av (og kan jo forstå dem, må jo være full for å takle å spise det!)
Det kan du også skryte av!!Tja, vet ikke om det er så mye å skrye av jeg... Tilogmed lukta sitter igjen i nesa...
Men jeg har lagd leverpostei da, mer å skryte av det![]()
hehe ja mange morsomme navn på demSynes det er veldig morsomt når man sitter på app og ikke ser alle smileyene, men bare ser navnene på de istedet![]()
Så spennende da! Har aldri laget den selv jeg heller...I morgen skal vi faktisk lage fiskegrateng selv. Aldri gjort det før, så det kan bli spennende. Vi har fått storebror til å like den vi kjøper, og nå ville han at vi skulle lage selv. Så håper vi får den god sånn at han vil ha den...
mannen gjørJa, hvem i all verden spiser rakfisk i edru tilstand![]()
Hihi...Da ser du jo ikke hvor høyt jeg gapskratter daSynes det er veldig morsomt når man sitter på app og ikke ser alle smileyene, men bare ser navnene på de istedet![]()
Haha, finnes verre ting og drømme omHaha! Nå kommer jeg sikkert til å drømme om deg og dine flagrende pysjbukser i natt!!![]()
Han er unnskyldt, for han er utlending!mannen gjørog han liker det!!!
![]()
![]()
![]()
Ja, det er helt sikkert!!Haha, finnes verre ting og drømme om![]()