Ehm er det for denne mnd??Må ikke glemme målet vårt: bare junijenter på topp 10![]()
Tror det må være flere juni jenter som må jobbe hardt da ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm er det for denne mnd??Må ikke glemme målet vårt: bare junijenter på topp 10![]()
Det er veldig genialt, finner jo "alt" derDet er bra
Ebay er genialt!!!![]()
Ingen som faktisk kan forestille seg hvordan det er før man blir detVirkelig
Hadde aldri trodd det skulle være så stort å bli mamma
Ja,mer jo helt håpløst.,hva sier man til sånt da ?Haha..noe så dumt![]()
Ja, er vel heller det, at de ikke forstår det endaGjør ikke det jeg heller, men regner med det er fordi gutten ikke har begrep på penger..
Dersom vi er i butikken og han vil ha noe, så sier jeg ofte at jeg ikke har nok penger til det... Han bare kikker dumt på meg!![]()
Hihi...det er muligHaha, det er sant! Kanskje det er slik kjerringrådet er ment og virke![]()
Ja, og det skikkelig og... Fryktelig å se på... Og det hjalp ikke samme hva jeg sa Til mor heller.... Hun kommer til å slite når jenta blir enda eldre...Oi, høres ut som den datteren hadde moren sin rundt lillefingeren ja![]()
Haha, fort gjort at ho kanskje våkner av det jaHahahah
Det skal jeg jammen prøve på samboer
Problemet er vel at jeg vekker frøkna av det![]()
ikke vær så pessimistisk, Shadow!Ehm er det for denne mnd??
Tror det må være flere juni jenter som må jobbe hardt da ja![]()
Blir nesten dårlig når jeg hører sånne ting, håper snuppa er mer bevist om å passe på tingene sine og ikke skulle ville ha alt det andre har.Huff ja.
Jeg har fått høre mye sånt av ungene på jobb. Ungene gir bort lekene sine til andre barn. Når jeg sier at det ikke er så lurt så sier de nettopp det... Mamma eller papap kjøper bare nytt...
og en gang fortalte en mamma meg at hun ikke kunne ta med dattera på besøk til andre barn fordi da skulle jenta ha de samme lekene som alle andre.., Så det ble for dyrt for henne å reise på besøk til andre
Hallo liksom, hvem er det som bestemmer![]()
ja, er jo ikke så mye annet å gjøre her oppi lengreSpesielt oppi fjelllandskapet der du bor![]()
Og vi har nå passert 6700 innleggHar håp om å få kommet dit så fort som mulig ihvertfall![]()
Kanskje jeg skal gå for den da?ikke så langt opp til 4.plass heller![]()
Både ting man trenger og absolutt IKKE trenger!Det er veldig genialt, finner jo "alt" der![]()
jups man gjør virkelig det! Og jeg elsker detDet er veldig genialt, finner jo "alt" der![]()
God plan!Har håp om å få kommet dit så fort som mulig ihvertfall![]()
Kan jo ikke annet enn å riste på hodet av sånt...Ja,mer jo helt håpløst.,hva sier man til sånt da ?
Nei man kan faktisk ikke det!Ingen som faktisk kan forestille seg hvordan det er før man blir det![]()
Håper ihvertfall detJa, er vel heller det, at de ikke forstår det enda![]()
Du må fortelle om det virkerHihi...det er muligHar ikke testet det ennå, men skal prøve i natt når han setter igang
![]()