Lekende lettDet klarer vi!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lekende lettDet klarer vi!![]()
Var det jeg tenkte påMå ikke glemme målet vårt: bare junijenter på topp 10![]()
Ja fy,mog det har jeg ikke råd tilEn titt og man er hekta![]()
Hehe...blir fort dyrt, jaJa fy,mog det har jeg ikke råd til![]()
HahaHaha, et kjerringråd mot snorking er jo og smatte høyt. Her om dagen prøvde jeg det når sambo lå og snorket på sofaen. Plutselig snur han seg mot meg og lurer på hva i h****** jeg driver med. Han hadde våknet av smattingen min![]()
Han sluttet da ihvertfall å snorkeHuff, føler jeg har skjemt ho bort litt når ho sier sånn. Men ho får absolutt ikke alt ho peker på, kjøper heller ikke alltid nytt når noe blir ødelagtSånn sier min eldste også..er ikke så farlig, for mamma bare kjøper ny! Æsj..
Huff ja.Hehe, ja, litt dårlige vaner og lære bort
Eldste hadde knekt prinsessekrona si på karneval i bhg. Da hadde hu sagt at mamma kjøper bare ny![]()

Selvsagt er viktig med VIP møter vettuHihi...det var det jeg regnet med!![]()
Oi, har jeg beholdt plassen ja!Du ligger på en super 5.plass![]()
VirkeligLivets store under![]()

Gjør ikke det jeg heller, men regner med det er fordi gutten ikke har begrep på penger..Huff, føler jeg har skjemt ho bort litt når ho sier sånn. Men ho får absolutt ikke alt ho peker på, kjøper heller ikke alltid nytt når noe blir ødelagt![]()
Haha, det er sant! Kanskje det er slik kjerringrådet er ment og virkeHahaHan sluttet da ihvertfall å snorke
![]()
Haha..noe så dumtHuff ja.
Jeg har fått høre mye sånt av ungene på jobb. Ungene gir bort lekene sine til andre barn. Når jeg sier at det ikke er så lurt så sier de nettopp det... Mamma eller papap kjøper bare nytt...
og en gang fortalte en mamma meg at hun ikke kunne ta med dattera på besøk til andre barn fordi da skulle jenta ha de samme lekene som alle andre.., Så det ble for dyrt for henne å reise på besøk til andre
Hallo liksom, hvem er det som bestemmer![]()
Oi, høres ut som den datteren hadde moren sin rundt lillefingeren jaHuff ja.
Jeg har fått høre mye sånt av ungene på jobb. Ungene gir bort lekene sine til andre barn. Når jeg sier at det ikke er så lurt så sier de nettopp det... Mamma eller papap kjøper bare nytt...
og en gang fortalte en mamma meg at hun ikke kunne ta med dattera på besøk til andre barn fordi da skulle jenta ha de samme lekene som alle andre.., Så det ble for dyrt for henne å reise på besøk til andre
Hallo liksom, hvem er det som bestemmer![]()
Spesielt oppi fjelllandskapet der du borSelvsagt er viktig med VIP møter vettu![]()
HahahahHaha, et kjerringråd mot snorking er jo og smatte høyt. Her om dagen prøvde jeg det når sambo lå og snorket på sofaen. Plutselig snur han seg mot meg og lurer på hva i h****** jeg driver med. Han hadde våknet av smattingen min![]()

Har håp om å få kommet dit så fort som mulig ihvertfallEr det det vi jobber med i kveld?![]()
ikke så langt opp til 4.plass hellerOi, har jeg beholdt plassen ja!Det hadde jeg faktisk ikke trodd, har ikke vært her såå mye etter krigen
![]()