Om du titter innom

Haha, et kjerringråd mot snorking er jo og smatte høyt. Her om dagen prøvde jeg det når sambo lå og snorket på sofaen. Plutselig snur han seg mot meg og lurer på hva i h****** jeg driver med. Han hadde våknet av smattingen min:oops:

Haha, et kjerringråd mot snorking er jo og smatte høyt. Her om dagen prøvde jeg det når sambo lå og snorket på sofaen. Plutselig snur han seg mot meg og lurer på hva i h****** jeg driver med. Han hadde våknet av smattingen min:oops:
Haha :laughing025 Han sluttet da ihvertfall å snorke:P

Hehe, ja, litt dårlige vaner og lære bort:p
Eldste hadde knekt prinsessekrona si på karneval i bhg. Da hadde hu sagt at mamma kjøper bare ny:oops:
Huff ja.
Jeg har fått høre mye sånt av ungene på jobb. Ungene gir bort lekene sine til andre barn. Når jeg sier at det ikke er så lurt så sier de nettopp det... Mamma eller papap kjøper bare nytt...

og en gang fortalte en mamma meg at hun ikke kunne ta med dattera på besøk til andre barn fordi da skulle jenta ha de samme lekene som alle andre.., Så det ble for dyrt for henne å reise på besøk til andre :eek:
Hallo liksom, hvem er det som bestemmer :confused013

Huff, føler jeg har skjemt ho bort litt når ho sier sånn. Men ho får absolutt ikke alt ho peker på, kjøper heller ikke alltid nytt når noe blir ødelagt:confused:
Gjør ikke det jeg heller, men regner med det er fordi gutten ikke har begrep på penger..:)
Dersom vi er i butikken og han vil ha noe, så sier jeg ofte at jeg ikke har nok penger til det... Han bare kikker dumt på meg!:P

Huff ja.
Jeg har fått høre mye sånt av ungene på jobb. Ungene gir bort lekene sine til andre barn. Når jeg sier at det ikke er så lurt så sier de nettopp det... Mamma eller papap kjøper bare nytt...

og en gang fortalte en mamma meg at hun ikke kunne ta med dattera på besøk til andre barn fordi da skulle jenta ha de samme lekene som alle andre.., Så det ble for dyrt for henne å reise på besøk til andre :eek:
Haha..noe så dumt:P

Huff ja.

Oi, høres ut som den datteren hadde moren sin rundt lillefingeren ja:eek:

Hahahah :laughing021
Det skal jeg jammen prøve på samboer :D
Problemet er vel at jeg vekker frøkna av det :(

Back
Topp