Kan spise bløtkake og rakfiskja, er jo ikke så mye annet å gjøre her oppi lengre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan spise bløtkake og rakfiskja, er jo ikke så mye annet å gjøre her oppi lengre![]()
det synes jeg da så absolutt!!Kanskje jeg skal gå for den da?![]()
Pleier å være optimistisk men vet ikke om jeg greier det nå altsåikke vær så pessimistisk, Shadow!
Apriljentene føder snart, så da blir det stille fra den kanten![]()
Ja, huff. Kanskje mest av det sisteBåde ting man trenger og absolutt IKKE trenger!![]()
Dette går jo skikkelig unna nåOg vi har nå passert 6700 innlegg![]()
Jaaa det syns jeg du skal gjøre!Kanskje jeg skal gå for den da?![]()
Ser veldig lovende ut nå ja!God plan!Ser jo lovende ut
![]()
Ja, gjør vondt i hjertet bare å tenke på dem..Nei man kan faktisk ikke det!
Man setter virkelig ungene sine høyere enn alt annet!
Ja, det har det her ogsåjups man gjør virkelig det! Og jeg elsker det
Har blitt noe unyttige ting dahehe
Men også mange fine julegaver og slike ting![]()
Huff ja. Her er det også dessverre mye leker. Kunne sikkert fjerna mye her og uten at det ble merka...Blir nesten dårlig når jeg hører sånne ting, håper snuppa er mer bevist om å passe på tingene sine og ikke skulle ville ha alt det andre har.
husker tanta mi som hadde så mange leker til ungene sine at de kunne stappe en søppelsekk full og ungene merket det ikke engang!!!
Hehe...må jo se rimelig dumt ut der han snorker og du smatter!Du må fortelle om det virkerHar som sagt virket her, bare at han begynner igjen så fort jeg slutter og smatte
![]()

Haha, jeg ogHåper ihvertfall det![]()
Huff ble nesten litt kvalm med tanke på den rakfiskenKan spise bløtkake og rakfisk![]()

HihiPleier å være optimistisk men vet ikke om jeg greier det nå altså![]()
Meeen veldig kjekt å haJa, huff. Kanskje mest av det siste![]()
Oioi, tror jeg får prøve på 4. plassen i første omgang. Men konkurranseinstinktet er på plassdet synes jeg da så absolutt!!Kanskje 3.plass også???
![]()
Går jo fort dette herSer veldig lovende ut nå ja!bare litt over 200 igjen nå!
![]()
Virkelig fått opp dampen nå daDette går jo skikkelig unna nå![]()
Tror jeg må detJaaa det syns jeg du skal gjøre!![]()
æsj, rakfisk er ikke godtHuff ble nesten litt kvalm med tanke på den rakfisken
det er skikkelig ekkel greie!!!