HahaIfølge han såBlir som regel ikke så mye som 12 timer da, men 10 timer blir det brått. Med kun en liten oppvåkning når han skal flytte seg fra sofa til seng
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaIfølge han såBlir som regel ikke så mye som 12 timer da, men 10 timer blir det brått. Med kun en liten oppvåkning når han skal flytte seg fra sofa til seng
![]()
Ja antar detMan venner seg til det mest utrolige!Tror det følger med mammarollen
![]()
Ja!? Er ikke det vanlig på en lørdagskveld i Valdres?Hmmm skikkelig VIP møte da eller?![]()

Haha, javel, lenge siden det har vært så mange timer på noen av oss her i huset forsåvidt. Blir vel 7-8 timer her tenker jeg på samboer. Ognsåpass blr det vel Være.Ifølge han såBlir som regel ikke så mye som 12 timer da, men 10 timer blir det brått. Med kun en liten oppvåkning når han skal flytte seg fra sofa til seng
![]()
Ja, det skjer noe oppi hjernen det sekundet man blir mammaJa antar detmye jeg syns var ekkelt før som jeg ikke bryr meg om, og det folk sa om at man nesten ikke merker lukta på bæsjebleiene til sin egen unge stemmer ihvertfall veldig bra her, men unntak av noen få ganger

Ja det synes jeg du kan siHmmm skikkelig VIP møte da eller?![]()
Er ikke typisk han heller, han var sikkert lei gnålet mittSå snill mann du har da
Jeg måtte nok ha kjlpt selv![]()
Haha kjempe vanligJa!? Er ikke det vanlig på en lørdagskveld i Valdres?![]()
Ja er det ikke rart? Alt bare forandrer seg på noen få sekunderJa, det skjer noe oppi hjernen det sekundet man blir mamma![]()
Ja gjør virkelig det!Ja, det skjer noe oppi hjernen det sekundet man blir mamma![]()
Hihi...det var det jeg regnet med!Haha kjempe vanlig
Gjør det hver kveld her
det er igrunn helt fantastiskJa er det ikke rart? Alt bare forandrer seg på noen få sekunder![]()
Yeeeeeeiiii! Hvor mange var det igjen når vi begynte å skrive i sted da? Glemte å sjekke jeg. Men kan det ha rast på et par hundre innlegg?Bare 353 innlegg igjen til 7000 !!![]()
![]()
![]()
Haha, litt godt og høre det finnes flere av deHahaTror vi bor sammen med samme mann?
![]()
Livets store underJa gjør virkelig det!
Er rart med det egentlig! <3

Jepp, er bestilt fra ebayja det er kanskje lurt
Er også greit med skikkelig beskyttelse på den![]()
Vi passerte 6500 her for ikke så lenge sidenYeeeeeeiiii! Hvor mange var det igjen når vi begynte å skrive i sted da? Glemte å sjekke jeg. Men kan det ha rast på et par hundre innlegg?
hehe...ja, da vet jeg at andre "sliter" med det sammeHaha, litt godt og høre det finnes flere av de![]()
Haha, da hjelper det å gnåle iallefallEr ikke typisk han heller, han var sikkert lei gnålet mitt![]()