Ja blir plutselig mange fler innlegg når vi driver på sånnJoda, blitt noen nå. Plutselig ser jeg at det har rast på en del innlegg siste tiden nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir plutselig mange fler innlegg når vi driver på sånnJoda, blitt noen nå. Plutselig ser jeg at det har rast på en del innlegg siste tiden nå![]()
Det er supert!!Joda, blitt noen nå. Plutselig ser jeg at det har rast på en del innlegg siste tiden nå![]()
Hæ??nesten ikke, også begynte mannen å skulle chatte også![]()
De er såå krevende disse mennene altså.PVeldig herlig!Så herlig da
Det vil jeg også ha, ny tlf![]()
Jojo, men halve døgnet da gittDet er det jeg sier og, men han er ikke enig. Han sier at han trenger mye søvn![]()

Skjønner at det kan være vanskelig nå ja, men tror det er en drøm for de fleste mødre ihvertfall å kunne være litt mer hjemme med barna.Jeg kunne tenkt meg å jobbe 80 eller noe. Men går ikke enda, iallefall ikke før samboer har hatt sin perm. To mindre lønninger har vi ikke råd til.
så får se på sikt
Men en dag i uka til husarbeid og kortere dager på ungene hadde vært fint.
Er ihvertfall sikkert at vi damer takler mindre søvnja, dette lurer jeg fælt på!
Skjønner ikke helt den der egentlig
Hmmm, håper dere har tenkt litt mer praktisk i det nye huset da, slik at dere får et gjesterom derHar ikke noe gjesteromFullt av barn overalt her jo
![]()
Det hjalp tydligvis da! Fikk hjelp av FrøkenHTja mer teater stemmen sin
Den kan høres på LANG vei![]()

Ja veldig krevende, virker som om de faktisk vil ha tid med kona si også noen gangerHæ??De er såå krevende disse mennene altså.P
Så snill mann du har daVeldig herlig!
Jeg får prøve og ta litt bedre vare på denne![]()
ja det er kanskje lurtVeldig herlig!
Jeg får prøve og ta litt bedre vare på denne![]()
Å jada, lærer av mine feil!Hmmm, håper dere har tenkt litt mer praktisk i det nye huset da, slik at dere får et gjesterom der![]()
Ja det er ihvertfall sikkert!Er ihvertfall sikkert at vi damer takler mindre søvn![]()
Ifølge han såJojo, men halve døgnet da gitt
kan da ikke trenge så mye søvn!
Ufattelig frekt lissomJa veldig krevende, virker som om de faktisk vil ha tid med kona si også noen ganger![]()
Ingen tvil om det neiEr ihvertfall sikkert at vi damer takler mindre søvn![]()
Hehe burde være nok det da jaÅ jada, lærer av mine feil!5 soverom burde holde..
![]()
Man venner seg til det mest utrolige!Ja det er ihvertfall sikkert!
Hadde aldri trodd jeg skulle takle det så bra før jeg ble gravid
Men det var noen netter jeg trodde jeg skulle bli gal da![]()
Hmmm skikkelig VIP møte da eller?Ufattelig frekt lissomKan du ikke si du sitter i et viktig møte
![]()