Nei, men jeg er bortskjemt og fikk ny av min kjære♥Hurraaaa
Fått fiksa mobilen eller?
Den andre er til reparasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men jeg er bortskjemt og fikk ny av min kjære♥Hurraaaa
Fått fiksa mobilen eller?
Er et mannfolk-syndromhaha, ja det kan du si. Min har også vært trøtt i dag enda han sovna før 23. Riktignok kom storebror flr sju da men...
Hmmm, det er da ikke bra!Funker ikke..Har prøvd i flere år! Faren hans også
![]()
Jammen, da har han sovet for mye kan du skjønneJa, min kan godt sove 12 timer i strekk og fortsatt klage på at han er trøtt![]()
Håper at jeg etterhvert kan jobbe 60% for å ha mer tid med unger og hus etterhvert, for syns at ikke alt går gå rundt jobbenJa, da prøver vi å få vært mest mulig sammen og kose oss. Men samtidig blir det litt husvask også. Burde sikkert vært flinkere i uka men... Det er det ikke alltid det er ork til midt ibuka med begge i Jobb...
Hehe...her ogsåJa, min kan godt sove 12 timer i strekk og fortsatt klage på at han er trøtt![]()

Da tør jeg ikke annet enn å kommeFlottShadow hadde funnet fram sinna stemmen
![]()
Hmmm kaste han på gjesterommet da?Da vekker han jo minstemann!![]()
Joda, blitt noen nå. Plutselig ser jeg at det har rast på en del innlegg siste tiden nåSakte men sikkertNå har du vel fått endel innlegg bare i denne tråden idag?
nesten ikke, også begynte mannen å skulle chatte ogsårekker du å spise også du da![]()
Haha, det hadde nok gått dårlig her ogsåHehe...her ogsåHan hadde nok ikke taklet å være en uke alene med minstemann som tuller på natta!
![]()
yeay, men det funket vistDet var da voldsomt til skriking![]()
ja, dette lurer jeg fælt på!heheRart disse mannfolka er så trøtte? De sover jo hele natta i tillegg
![]()
Det er det jeg sier og, men han er ikke enig. Han sier at han trenger mye søvnJammen, da har han sovet for mye kan du skjønne![]()
Hihi...mannen spiser ikke fuglHmmm, det er da ikke bra!
Du får si at alt de skyter må de spise også! og ha straff vis de kaster noe![]()
Tja mer teater stemmen sinFlottShadow hadde funnet fram sinna stemmen
![]()
Jeg kunne tenkt meg å jobbe 80 eller noe. Men går ikke enda, iallefall ikke før samboer har hatt sin perm. To mindre lønninger har vi ikke råd til.Håper at jeg etterhvert kan jobbe 60% for å ha mer tid med unger og hus etterhvert, for syns at ikke alt går gå rundt jobben
Yohoo! Da virket det!!Da tør jeg ikke annet enn å komme![]()

Så herlig daNei, men jeg er bortskjemt og fikk ny av min kjære♥
Den andre er til reparasjon![]()
Har ikke noe gjesteromHmmm kaste han på gjesterommet da?