Er på vei må bare opp av sofaenJa det synes jeg virkelig du kan gjøre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på vei må bare opp av sofaenJa det synes jeg virkelig du kan gjøre![]()
Veldig stille overalt..Ja, bra for alle det
men er det rimelig stille her ibdag? Hva med resten av forumet? Lite liv?
Kom deg avgårde nåEr på vei må bare opp av sofaen![]()
Men det er jo bra for oss daVeldig stille overalt..
Tror faktisk folk har et liv utenomKan umulig stemme...
Hehe...skulle nok hatt et par "sov-i-ro", for gubben snorker på sofaen igjenPhuuu det var bra, ble litt redd nå skjønner du![]()
Marsipankake er som regel best på dag 2Da gjør jeg det![]()
Haha, bra for deg da, så har du tid her inneHehe...skulle nok hatt et par "sov-i-ro", for gubben snorker på sofaen igjen![]()
Hehe, ja det går helt fintMen det er jo bra for oss da
Hvis vi klarer å få skrevet en del![]()
Yes!Haha, bra for deg da, så har du tid her inne![]()
hehe du får prøve å omvende hanFotball er jo en "normal" hobbyHadde bare mannen likt det isteden...
![]()
Forresten godt det er en del apriljenter foran oss, for de skal vel snart føde hele gjengenHehe, ja det går helt fint![]()
gruer meg til hverdag med 2 i full jobb, ser for meg at helga blir så mye mer viktigere daJ
Ja, hektiske ukedager. Så helga er null stress og bare kos![]()
Funker ikke..hehe du får prøve å omvende han![]()
Prøver jeg ogYes!*skriver så tastene spruter*
Hæ, et liv utenom bv hva er det for noe liv?Veldig stille overalt..
Tror faktisk folk har et liv utenomKan umulig stemme...
Blåser fødestøv dems veiForresten godt det er en del apriljenter foran oss, for de skal vel snart føde hele gjengen
Hvor mange innlegg har du i dag?
kom meg avgårde og er tilbake nå, men hvordn jeg skal få spist den så mye trafikk som det er her inne akkurat vet jeg ikkeKom deg avgårde nå![]()
Det slipper jeg, for mannen sover oppå fjernkontrollen, så jeg får ikke skiftet kanalPrøver jeg og
Men prøver å se tv samtidig![]()

Hmmm, du får sparke til han og be han legge seg i senga og snorke istedenforHehe...skulle nok hatt et par "sov-i-ro", for gubben snorker på sofaen igjen![]()
Ikke noe liv for oss detHæ, et liv utenom bv hva er det for noe liv?![]()