Yes...liker ikke jakt i utgangspunktet....og ikke noe morsomt når de aldri er tilstede på høsten..Du være være ganske lei det du da?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes...liker ikke jakt i utgangspunktet....og ikke noe morsomt når de aldri er tilstede på høsten..Du være være ganske lei det du da?![]()

ja, er koselig det. Stort sett er jeg alene med ungene under barnetv, så nå har vi begynt med at hunden luftes tidligere sånn at vi får lørdagskvelden sammen før leggetid. Koselig detSå koselig da
Syns det er koselig når alle liker den samme lørdagskosen![]()
Tullemusa svikter aldri!!JEG ER HER!!!!![]()
håper det gikk bra med ørene dinehehe...jeg hørte deg ihvertfall godt!![]()
Thank u!!!Godt det da
Gratulere så mye med innlegg nr 18.000
![]()
![]()
![]()
![]()

Så bra! Jo flere jo bedreJEG ER HER!!!!![]()
Åååå, kanskje jeg skal feire at jeg har ober 16.000 innlegg med resten av marsipan kaka?Tusen takk!!Får feire med kake i morgen!
![]()
Hva?! bruker hørselvernhåper det gikk bra med ørene dine![]()
Haha, nei, tullemusa er som vanlog på plassTullemusa svikter aldri!!![]()
Det synes jeg du skal!!Åååå, kanskje jeg skal feire at jeg har ober 16.000 innlegg med resten av marsipan kaka?![]()
Fint for oss, fint for deg!Haha, nei, tullemusa er som vanlog på plass![]()
Haha, det er santSå bra! Jo flere jo bedre
Så lenge det ikke er snakk om kokker på kjøkkenet![]()
Kan godt forstå det ja!Yes...liker ikke jakt i utgangspunktet....og ikke noe morsomt når de aldri er tilstede på høsten..![]()
Ja det synes jeg virkelig du kan gjøreÅååå, kanskje jeg skal feire at jeg har ober 16.000 innlegg med resten av marsipan kaka?![]()
Høres veldig koselig utja, er koselig det. Stort sett er jeg alene med ungene under barnetv, så nå har vi begynt med at hunden luftes tidligere sånn at vi får lørdagskvelden sammen før leggetid. Koselig det![]()
Ja, bra for alle detFint for oss, fint for deg!![]()
Fotball er jo en "normal" hobbyKan godt forstå det ja!
Syns hobbyer er greit, men er glad mannen har fotball som hobby, det kan han ihvertfall drive med hele året

Ja, hektiske ukedager. Så helga er null stress og bare kosHøres veldig koselig ut
blir vel ganske hektisk i ukedagene så viktig med den kosen man kan ta i helga![]()
Phuuu det var bra, ble litt redd nå skjønner duHva?! bruker hørselvern![]()
Da gjør jeg detDet synes jeg du skal!!![]()