Hehe...tok vel kanskje litt hardt i!!da håper jeg du har god tid til å være her for jeg flytter imorgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...tok vel kanskje litt hardt i!!da håper jeg du har god tid til å være her for jeg flytter imorgen
![]()
Hehe...syns jeg ser deg snike inn på badet med telefon godt gjemt oppunder genseren!Heisann damer!
Sjelden jeg har vært så lite her inne på en helgedag. Men har gått i ett her i hele dag.
Nå skal snart ungene legges, jeg har sneket meg på badet en tur![]()
Så koselig!Titter bare innom![]()
Hmmm, må ikke sovne ifra oss daSka ikke se bort ifra det
Jeg sovna da, så bråvåkna i sted![]()
haha det er sånn jeg gjorde noen ganger i egypt detHehe...syns jeg ser deg snike inn på badet med telefon godt gjemt oppunder genseren!![]()
Nei nei, er våken og på stua nåHmmm, må ikke sovne ifra oss da![]()
Mobilen hadde jeg i bukselommaHehe...syns jeg ser deg snike inn på badet med telefon godt gjemt oppunder genseren!![]()
Haha...snikende ullteppe du også..haha det er sånn jeg gjorde noen ganger i egypt dethaha
Ja, da er det greit å ha mobil i nærheten!Mobilen hadde jeg i bukselomma
Går alltid med den på meg i tilfelle jeg får behov for den. Iallefall når jeg er alene, har knær som plutselig kan låse seg... Og da er jeg nødt til å kunne få tak i noen. Så gammel vane...![]()
Neida, er bare ett tastetrykk unnaJa, da er det greit å ha mobil i nærheten!Kjekt for oss også, da er du aldri langt unna!
![]()
Hehe...og det liker viNeida, er bare ett tastetrykk unna![]()
Jepp, hva annet liksom![]()
Haha, nei det kan du si.dagen blir ikke helt det samme uten![]()
Jaaaaa, kan jo ikke la mannen tro at jeg KUN er her inneHaha...snikende ullteppe du også..![]()
Yeay da mangler vi bare 485Da har vi passert 6500 gitt!! Hurra!!![]()
hehe, han burde vel vite at det er bv som er mest interessant nåHaha, nei det kan du si.
Jeg surfer stort sett på bv og face jeg. Samboer spør hvilke sider som er så int siden jeg sitter og surfer støtt![]()
Hehe...Jaaaaa, kan jo ikke la mannen tro at jeg KUN er her inne
hehe og familien hans må ha trodd at jeg enten chatter VELDIG mye med familien min eller var utro![]()
Det klarer vi før i morgen kl 24Yeay da mangler vi bare 485![]()
hehe, bra han har skjønt det daHehe...Her har mannen gitt opp
Hver gang jeg står med tlf i hånda: "Jasså, skjer det noe på babyverden da?"
![]()