Om du titter innom

Hehe...syns jeg ser deg snike inn på badet med telefon godt gjemt oppunder genseren!:p
Mobilen hadde jeg i bukselomma :p
Går alltid med den på meg i tilfelle jeg får behov for den. Iallefall når jeg er alene, har knær som plutselig kan låse seg... Og da er jeg nødt til å kunne få tak i noen. Så gammel vane... ;)

Mobilen hadde jeg i bukselomma :p
Går alltid med den på meg i tilfelle jeg får behov for den. Iallefall når jeg er alene, har knær som plutselig kan låse seg... Og da er jeg nødt til å kunne få tak i noen. Så gammel vane... ;)
Ja, da er det greit å ha mobil i nærheten!;) Kjekt for oss også, da er du aldri langt unna!:P

Jaaaaa, kan jo ikke la mannen tro at jeg KUN er her inne :p
hehe og familien hans må ha trodd at jeg enten chatter VELDIG mye med familien min eller var utro :p
Hehe...:D Her har mannen gitt opp;) Hver gang jeg står med tlf i hånda: "Jasså, skjer det noe på babyverden da?":P

Hehe...:D Her har mannen gitt opp;) Hver gang jeg står med tlf i hånda: "Jasså, skjer det noe på babyverden da?":p
hehe, bra han har skjønt det da ;)
Mannen her lærte det også veldig fort, spesielt når det var konkurranser :p hehe, først lurte han da på hvorfor jeg bodde på dataen men tok ikke mange timene før han skjønte hvorfor hvert gang ;)

Back
Topp