jada dette skal vi greie, bare å fortsette å skrive og komme med masse temaer!Det klarer vi før i morgen kl 24![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jada dette skal vi greie, bare å fortsette å skrive og komme med masse temaer!Det klarer vi før i morgen kl 24![]()
Det er godt de lærer!!hehe, bra han har skjønt det da
Mannen her lærte det også veldig fort, spesielt når det var konkurranserhehe, først lurte han da på hvorfor jeg bodde på dataen men tok ikke mange timene før han skjønte hvorfor hvert gang
![]()
Hadde vært gøy!jada dette skal vi greie, bare å fortsette å skrive og komme med masse temaer!![]()
Er redd for det ja hvis ikke flere skal komme og hjelpe ossHadde vært gøy!Men da må vi nok taste oss ihjel..
![]()
idag ble det en enkel tacoHva har du spist til middag i dag, Shadow??
Så absolutt ikke den verste hobbyenDet er godt de lærer!!Og er jo ikke den verste hobbyen man kan ha
![]()
Storebror her har begynt å like taco (eller, tacolomper, ost, rømme og kjøttdeig), så nå er det taco på stua til barnetv på lørdagerHva har du spist til middag i dag, Shadow??
Ja, vi trenger HJELP!!!!!Er redd for det ja hvis ikke flere skal komme og hjelpe oss![]()

Nam,nam..idag ble det en enkel taco
der da?

Jepp, det et jeg alt om...Så absolutt ikke den verste hobbyen
Det kunne jo hvert verre, vi kunne jo hatt lyst til å være jegeredet er mer penge krevende og tidkrevende i de tidspunkt man skal jakte (min bestefar var aldri hjemme til min mors bursdag for da var det elg jakt)
Tror du må skrike høyereJa, vi trenger HJELP!!!!!![]()
Det er så koselig når de små begynner å spise slik "voksen" mat!Storebror her har begynt å like taco (eller, tacolomper, ost, rømme og kjøttdeig), så nå er det taco på stua til barnetv på lørdager
før spiste samboer og jeg det etter ungene var i seng på lørdager
hehe...jeg hørte deg ihvertfall godt!Tror du må skrike høyere
VI TRENGER HJELP!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror du de hørte oss nå??
Nam,nam..
Storebror hadde bestemt hamburger, så da ble det det!
Dette er forresten mitt innlegg nr 18.000!!!!!!!!!!!!!![]()
Du være være ganske lei det du da?Jepp, det et jeg alt om...
Pappa jakter elg, og mannen her jakter fugl...![]()
Så koselig daStorebror her har begynt å like taco (eller, tacolomper, ost, rømme og kjøttdeig), så nå er det taco på stua til barnetv på lørdager
før spiste samboer og jeg det etter ungene var i seng på lørdager
Tror du må skrike høyere
VI TRENGER HJELP!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror du de hørte oss nå??

Tusen takk!!ooooooo, gratulerer med sååå mange innlegg!
Jeg ligger bare ca 7000 bak deg![]()
Godt det daNam,nam..
Storebror hadde bestemt hamburger, så da ble det det!
Dette er forresten mitt innlegg nr 18.000!!!!!!!!!!!!!![]()