jaaa den er veldig god nå.. det jeg har fått spist nå daMarsipankake er som regel best på dag 2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaa den er veldig god nå.. det jeg har fått spist nå daMarsipankake er som regel best på dag 2![]()
Ja, da prøver vi å få vært mest mulig sammen og kose oss. Men samtidig blir det litt husvask også. Burde sikkert vært flinkere i uka men... Det er det ikke alltid det er ork til midt ibuka med begge i Jobb...gruer meg til hverdag med 2 i full jobb, ser for meg at helga blir så mye mer viktigere da
Da vekker han jo minstemann!Hmmm, du får sparke til han og be han legge seg i senga og snorke istedenfor![]()
rekker du å spise også du dajaaa den er veldig god nå.. det jeg har fått spist nå da![]()
Det var da voldsomt til skrikingTror du må skrike høyere
VI TRENGER HJELP!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror du de hørte oss nå??
Sjekka ikke i morges. Men er ikke mange. Har kanskje 20 eller noe nå. Hadde 38 eller noe i går tror jegBlåser fødestøv dems vei
Har ikke oversikt over innlegg idag...glemte å sjekke hva jeg startet med.. Du da?
Åååhh...en venn i nødenDet var da voldsomt til skriking![]()
Må jo få inn flere her vet duDet var da voldsomt til skriking![]()
Alle monner drar vettuSjekka ikke i morges. Men er ikke mange. Har kanskje 20 eller noe nå. Hadde 38 eller noe i går tror jeg
Det gjør min og som vanligHehe...skulle nok hatt et par "sov-i-ro", for gubben snorker på sofaen igjen![]()
Neibda er det best han holder seg på sofaenDa vekker han jo minstemann!![]()
Åååhh...en venn i nøden![]()
Derfor jeg kom, hørte dere lang veiMå jo få inn flere her vet du![]()
Ja de gjør jo detAlle monner drar vettu![]()
heheDet gjør min og som vanlig![]()
JeppNeibda er det best han holder seg på sofaen![]()
HurraaaaDerfor jeg kom, hørte dere lang vei![]()

FlottDerfor jeg kom, hørte dere lang vei![]()
haha, ja det kan du si. Min har også vært trøtt i dag enda han sovna før 23. Riktignok kom storebror flr sju da men...heheRart disse mannfolka er så trøtte? De sover jo hele natta i tillegg
![]()
Ja, min kan godt sove 12 timer i strekk og fortsatt klage på at han er trøttheheRart disse mannfolka er så trøtte? De sover jo hele natta i tillegg
![]()
Sakte men sikkertJa de gjør jo det
Men de fyker ikke på toppen i ennfart![]()