Ja, det synes jeg!Ja var vell på tide det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg!Ja var vell på tide det![]()
Fin torsdagskveld til deg oginnom for å ønske dere en fin torsdagskveld ;-)
Veldig synd, og det kan jo fort gjøre til at hun endrer døgn rytmen sin igjenHehe...ja, det var jo ikke sååå mange!
Synd hun strever så med disse..![]()
det skulle vell være det minste problemSå mye dere har skrevet etter at jeg skrev mitt siste innlegg her før jeg fikk en time på øyet i morges
når tror dere vi klarer å få 7000 innlegg i denne tråden?
Håper du har en strålende torsdagskveldinnom for å ønske dere en fin torsdagskveld ;-)
Det må vi da greieSå mye dere har skrevet etter at jeg skrev mitt siste innlegg her før jeg fikk en time på øyet i morges
Ja, det bør vi klare innen da ja.Det må vi da greie
Er enig med fru Sandbakk om at det skulle vi da ha greid til 1.april![]()
Takk for det og det samme til deg!innom for å ønske dere en fin torsdagskveld ;-)
bare å fortsette skravle daJa, det bør vi klare innen da ja.
vi får bare henge i da![]()
Vi må jo få til det innen mars er omme?? Før påske kanskjeSå mye dere har skrevet etter at jeg skrev mitt siste innlegg her før jeg fikk en time på øyet i morges
krysser fingre for at det ikke skjer..Veldig synd, og det kan jo fort gjøre til at hun endrer døgn rytmen sin igjen![]()
Hør på henne da!Vi må jo få til det innen mars er omme?? Før påske kanskje![]()
Når er det påske da?Vi må jo få til det innen mars er omme?? Før påske kanskje![]()
Bare junijenter på topp10!bare å fortsette skravle daKanskje vi kommer oss opp på topp 10 og
![]()

Takk, håper jeg også!krysser fingre for at det ikke skjer..![]()