Det er braOk, ok, det er ikke noe svada her i det hele tatt![]()
Hele denne tråden er jo nøye gjennomtenkt og har ingen raske svar uten mening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braOk, ok, det er ikke noe svada her i det hele tatt![]()
Beklager, skal aldri lure deg merPuhh...du må ikke lure meg sånn, tullemus!![]()

Nei det er sant. Vi jobba hardt med denneDet er bra
Hele denne tråden er jo nøye gjennomtenkt og har ingen raske svar uten mening![]()
Hva sove nå som vi er så godt igang?Nå må jeg forlate dere, jenter...
Senga roper og jeg vil svare..
Ha en fortsatt fin kveld/natt!![]()
Kniiis...regnet med dere tok dere av skravlingen selvom jeg lå laangt under dyna!Hva sove nå som vi er så godt igang?![]()
Jamen det gjorde vi jo ikkeKniiis...regnet med dere tok dere av skravlingen selvom jeg lå laangt under dyna!![]()
Vi gjorde ikke det gitt. Måtte gå og legge meg selvKniiis...regnet med dere tok dere av skravlingen selvom jeg lå laangt under dyna!![]()
Ja, er ikke så lett å komme seg i seng alltid!Jamen det gjorde vi jo ikke
Men må bli flinkere til å legge meg tidlig merker jeg![]()
Hehe...trøttinger!Vi gjorde ikke det gitt. Måtte gå og legge meg selv![]()
Ja, det er så gøy!Bra denne tråden holder seg oppe![]()
Oi, innen en viss tid?Ja, det er så gøy!Målet nå er 7000 innlegg..
![]()
Hehe...så fort som mulig??Oi, innen en viss tid?![]()
Høres ut som en god planHehe...så fort som mulig??![]()
Nei er virkelig ikke lett med dere herJa, er ikke så lett å komme seg i seng alltid!![]()
Vi skal skjerpe oss...kan jage deg i seng!Nei er virkelig ikke lett med dere her![]()
Det høres ut som en bra pan syns jeg!Vi skal skjerpe oss...kan jage deg i seng!![]()
Litt må man trå til med for favorittjentene!Det høres ut som en bra pan syns jeg!![]()
Det må man, derfor vanskelig å forlate dere til fordel for sengaLitt må man trå til med for favorittjentene!![]()