Ja det må vi ha sånn at hun orker å henge her inne. Ble synet så dårlig etter at du kom hjem shadow?Kronerulling for nye briller til Shadow`n!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må vi ha sånn at hun orker å henge her inne. Ble synet så dårlig etter at du kom hjem shadow?Kronerulling for nye briller til Shadow`n!![]()
hehe, det blir dyrt ihvertfallKronerulling for nye briller til Shadow`n!![]()
Jammen da er det bare å skrive ivei daFlott!Mangler bare 839...
![]()

Har alltid hatt "dårlig" syn.Ja det må vi ha sånn at hun orker å henge her inne. Ble synet så dårlig etter at du kom hjem shadow?
Pust, pes...jobber jo for harde livet her!Jammen da er det bare å skrive ivei da![]()
Huff ja, dårlig syn er noe herk. Jeg er så nærsynt jeg.... Har -4,50 og -3.25 på mine øyne.... Og nå har jeg stooort behov for nye linser.... Kanskje jeg rett og slett skal bestille meg nye nå.... Burde også hart synstest igjen, 2.5 år siden sist, og så jeg som pleid. Være flink å gå hvert år...Har alltid hatt "dårlig" syn.
eller startet når jeg var ca 16 med at jeg plutselig så dobbelt, har da funnet ut at jeg burde ha lese briller da jeg har et lese tillegg på +1,25/+1,50 (mener det var det) + prismer 3
Men dette er jo også lenge siden jeg tok synstest da, så kan jo håpe det ble bedre i graviditeten
det som er litt sært da er at ifra 1,5 m ca ser jeg perfekt![]()
Ja det er braPust, pes...jobber jo for harde livet her!![]()
greit å ta synstest en gang i blant ja så det er nok lurtHuff ja, dårlig syn er noe herk. Jeg er så nærsynt jeg.... Har -4,50 og -3.25 på mine øyne.... Og nå har jeg stooort behov for nye linser.... Kanskje jeg rett og slett skal bestille meg nye nå.... Burde også hart synstest igjen, 2.5 år siden sist, og så jeg som pleid. Være flink å gå hvert år...
Er ganske dødt...Ja det er braMen det er ganske rolig her nå, er det ikke? Vi er ikke mange?
Det er veldig rolig, og er ikke det egentlig ganske godt da?Ja det er braMen det er ganske rolig her nå, er det ikke? Vi er ikke mange?
Ja veldig vanlig,Er ganske dødt...
Pleier det å bli sånn etter en terminkrig??
Hihi...vi har fortsatt mye på hjertet!Ja, blir litt roligere ja. Er bare vi som fortsatt holder koken![]()
Tja, tjo, men er vel mye svada ogHihi...vi har fortsatt mye på hjertet!![]()
Hæ?? Trodde det meste var klokt og gjennomtenkt jeg!Tja, tjo, men er vel mye svada og![]()
Hæ hva er det? ser ikke det her i det hele tattTja, tjo, men er vel mye svada og![]()
Javel, javel, jeg gir megHæ?? Trodde det meste var klokt og gjennomtenkt jeg!![]()
Ok, ok, det er ikke noe svada her i det hele tattHæ hva er det? ser ikke det her i det hele tatt![]()
Puhh...du må ikke lure meg sånn, tullemus!Javel, javel, jeg gir megDet er nøye gjennomtenkt
![]()