Noen har kanskje litt tungt for det vettu!Trodde kanskje dere hadde fått det med dere jeg! Men ja,jeg hadde vaskedame her menst vi sov da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen har kanskje litt tungt for det vettu!Trodde kanskje dere hadde fått det med dere jeg! Men ja,jeg hadde vaskedame her menst vi sov da![]()
Ja tror det er litt mesunnelse ute å gårNoen har kanskje litt tungt for det vettu!![]()
Du burde heller legge dem inn her i junipotten..Søren, det er HIT pengene jeg betaler hver mnd skulle gått da? For jeg er virkelig bare støttemedlem på treningssenteret for tida... De har tjent godt på meg siste halvannet året![]()
Nei hadde du det?! Det må da ha vært deiLig?Trodde kanskje dere hadde fått det med dere jeg! Men ja,jeg hadde vaskedame her menst vi sov da![]()
Ja var utrulig deiligNei hadde du det?! Det må da ha vært deiLig?![]()
![]()
Hæ?? Er det noe å være misunnelig på da?? Ei kjerring som flyr rundt å vasker bort all støv og dritt i heeele huset!?Ja tror det er litt mesunnelse ute å går![]()

Er bare det at jeg har planer om å få trent igjen. Kroppen roper etter romaskin, slynge, og andre diverse saker.Du burde heller legge dem inn her i junipotten..
Vi kan spare til landstreff..![]()
Ja, hadde vært deilig å fått trimmet seg litt strammere igjen..Er bare det at jeg har planer om å få trent igjen. Kroppen roper etter romaskin, slynge, og andre diverse saker.
Frøkna må bare bli litt samarbeidvillig på kveldstid sånn at jeg får forlatt huset et par timer.![]()
Stakkars lilleNei søren jenter, frøkna gir seg ikke...
hun mista ett måltid indag da hun sov så lenge, og da får jeg igjen på den tida her... Skjedd lott siste uka at hun hopper over måltid.. Ognda er hun puppesulten så aaaltfor tidlig....
Håper du har sovet godt!Da har jeg hvert oppe alt for lenge egentlig! :-o
Huff farlig å snakke med venniner på tlf! Så nå skal jeg ta natta!!
Ja, kan jo ikke la denne tråden dø ut!Næmmen.. holder på vi innpå her enda?![]()
Det er så koselig!Det er liv i tråden ennå ser jeg![]()
Ja, junis lengste tråd lever!!Oi, har jo faktisk vært litt liv her siden sist jeg var inne![]()