Er her jegNeeeiiii! Hva med meg da?!
kan ikke etterlate meg helt alene heller!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er her jegNeeeiiii! Hva med meg da?!
![]()
Gratulerer med innlegg nr 6100åhhhhh,nå kjente jeg at jeg har vondt i "magemusklene" etter de siste dagene
![]()
Du har da Sandbakken som har kommet snikende her??Neeeiiii! Hva med meg da?!
![]()
Kjenner at jeg har fått trimmet dem selv!!åhhhhh,nå kjente jeg at jeg har vondt i "magemusklene" etter de siste dagene
![]()

Hurra!! 6100!!Gratulerer med innlegg nr 6100
haha, ja jeg har vært helt utslitt i dag jeg![]()

Det skylder du på hver gang vi begynner å få det litt koselig?!Så bra
men nå ble det lyd fra frøkna![]()
Ja tar på med krigGratulerer med innlegg nr 6100
haha, ja jeg har vært helt utslitt i dag jeg![]()
Ja merka det. Det snikende ullteppetDu har da Sandbakken som har kommet snikende her??![]()
Du får si det er nattSå bra
men nå ble det lyd fra frøkna![]()
Jepp...hu fornekter seg ikke...Ja merka det. Det snikende ullteppet![]()
Det er megJa merka det. Det snikende ullteppet![]()
Hun må ha en eller annen form for "mamma-har-det-morsomt-radar" tror jeg, for det slår aldri feilDet skylder du på hver gang vi begynner å få det litt koselig?!![]()
Du glemte å si at du har hatt VASKEDAME!!!!!!!!Ja tar på med krigJeg og knerten sov 3 timer på formiddagen i dag
![]()
Ja hva skal man med treningsstudio når man har BV?Kjenner at jeg har fått trimmet dem selv!!![]()
Ja, bokstavelig taltDet er meg![]()
Godt vi har smokker!Hun må ha en eller annen form for "mamma-har-det-morsomt-radar" tror jeg, for det slår aldri feil
hjalp med smokk for en stakket stund....
Bortkastede penger ihverfall!Ja hva skal man med treningsstudio når man har BV?![]()
Trodde kanskje dere hadde fått det med dere jeg! Men ja,jeg hadde vaskedame her menst vi sov daDu glemte å si at du har hatt VASKEDAME!!!!!!!!![]()
Søren, det er HIT pengene jeg betaler hver mnd skulle gått da? For jeg er virkelig bare støttemedlem på treningssenteret for tida... De har tjent godt på meg siste halvannet åretJa hva skal man med treningsstudio når man har BV?![]()