GlædeMæMasse
Forelsket i forumet
Vekk ham![]()
Haha skreiv akkorat:
Lite populært trur æ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vekk ham![]()
Bææ buuu!!Brannbil som er så gøy daHihi
Hahaha, nei det e ikke så digg når dem oser litt småfyll![]()
det står det respekt avVi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Ja det var jo bare rått!Vi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Respekt!Vi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Virkelig imponerende!!Vi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Vi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Var vel like før vi kræsja hele BV;Vi skrev faktisk over 270 innlegg på de siste 10 min27 per min ;-) inponert
Haha, ja på slutten der var det ikke mye sammenhengMåtte titte innom her, og jeg tror jeg dør av latter!!![]()
Et herlig kaos!!Haha, ja på slutten der var det ikke mye sammenheng![]()

Et herlig kaos!!![]()
Hehe...jeg var så stresset at jeg nesten glemte å puste!Ja, ble et herlig kaos! På slutten hadde jeg puls i 120 og hendene mine var helt svette![]()
Samme her! Og hjerter slo doble slag da jeg lå inne hos frøkna for å få henne til å sove. Da det ikke nytra tok jeg henne med og la henne i sofaen mens jeg tasta som en gærning fordi jeg hadde "kasta" bort nesten 10 minutterHehe...jeg var så stresset at jeg nesten glemte å puste!![]()
HahaSamme her! Og hjerter slo doble slag da jeg lå inne hos frøkna for å få henne til å sove. Da det ikke nytra tok jeg henne med og la henne i sofaen mens jeg tasta som en gærning fordi jeg hadde "kasta" bort nesten 10 minutter![]()