HahaGodt vi ikke blir engasjerte!!
Veldig gøy da...men merker at jeg er litt tafatt idag...hva skal jeg finne på? Lite tråder å svare på jo!!![]()
Haha... Tenkte akkurat det samme; Hva skal jeg finne på i dag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaGodt vi ikke blir engasjerte!!
Veldig gøy da...men merker at jeg er litt tafatt idag...hva skal jeg finne på? Lite tråder å svare på jo!!![]()
HeheHaha... Tenkte akkurat det samme; Hva skal jeg finne på i dag??
Haha, samme her. Sitter og blar og blar, men er jo så stille!!HahaGodt vi ikke blir engasjerte!!
Hehe...godt vi har hverandre, husmusa vår!!Haha, samme her. Sitter og blar og blar, men er jo så stille!!
Hvor er alle!?
Jeg sitter jo her i stua mutters alene også![]()
HeheHar levd i en liten boble disse dagene, så hverdagen traff meg med et brak!
![]()
Hva gjorde jeg før??? Husker ikke!Samme her! Hva skal man liksom ellers bruke kvelden til??![]()
Jaa, for her i huset er det ikke mye selskapHehe...godt vi har hverandre, husmusa vår!!![]()
Hva gjorde jeg før??? Husker ikke!![]()
Ikke her heller...gubben er dyyypt konsentrert i Discovery verdenJaa, for her i huset er det ikke mye selskap![]()
Hææ?? Har vi kjærester??Ikke jeg heller!! Var sosial med sambo kanskje?? Nei, kan jeg aldri tro![]()
![]()
Alle her har lagt seg, samboer snorker i babycallenHææ?? Har vi kjærester??
*leter rundt i sofaen*
HahaAlle her har lagt seg, samboer snorker i babycallen
så her er det iallefall ingen andre i sofaen![]()
Hææ?? Har vi kjærester??![]()
*leter rundt i sofaen*
svømmer rundt i sofaen mener du vell?Hææ?? Har vi kjærester??
*leter rundt i sofaen*
Nope, ingen her!Haha... Fant du noen? Jeg oppdaget plutselig noen ved siden av meg i senga. Men han så ikke kjent ut så jeg bare skriver videre![]()
Plasker faktisk!!svømmer rundt i sofaen mener du vell?![]()

Neeeiiii! Hva med meg da?!HahaTror jeg skal finne senga snart selv...
![]()
Haha, dårlig med kjentfolk altsåHaha... Fant du noen? Jeg oppdaget plutselig noen ved siden av meg i senga. Men han så ikke kjent ut så jeg bare skriver videre![]()
Plasker faktisk!!![]()
åhhhhh,nå kjente jeg at jeg har vondt i "magemusklene" etter de siste dagene