Mai 2010, men der er det helt dødd her på bv nå. De har flyttet ut til et annet sted det ikke er lov til å reklamere forJa, regner med detHvilket forum var du på før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mai 2010, men der er det helt dødd her på bv nå. De har flyttet ut til et annet sted det ikke er lov til å reklamere forJa, regner med detHvilket forum var du på før?
Mai 2010, men der er det helt dødd her på bv nå. De har flyttet ut til et annet sted det ikke er lov til å reklamere for![]()
Jeg er der med gamle forumet mitt, men var kun fordi alle forsvant ditDit ja....Jeg er ikke så glad i å være i sånne grupper på det stedet det ikke er lov å reklamere for. Synes fort det blir uoversiktlig, og liker en viss anonymitet
![]()
Jeg er der med gamle forumet mitt, men var kun fordi alle forsvant ditDet var når det skjedde forandringer her. Nå er jo babyverden helt supert igjen
![]()
Samme her!Enig, nå er BV kjempebra!!! Har nesten glemt hvor elendig den forrige utgaven var...![]()
Åff kårs! Vi er da ikke en gjeng med pingler!![]()
Alvin krever oppmerksomhet:/Pokker så stille det var her da! Jeg har snart alle innleggene jo...
Alvin krever oppmerksomhet:/
Stakkars lille pasienten din...Alvin er nå våken så blir litt til og fra nå![]()
Lillemann våknet, og ville leke...Pokker så stille det var her da! Jeg har snart alle innleggene jo...
Nei, han er skikkelig hensynsløsSkjønner han ikke at vi har krig?
neida, ta deg av gutten din du![]()
Huff ja, men går ganske bra med han nåStakkars lille pasienten din...![]()
Bra det går bedre!!Huff ja, men går ganske bra med han nåBlir bedre og bedre. Men han er desverre ikke redd for vedovnen da
![]()
Nei, desverreBra det går bedre!!
Så han lærte ingenting, nei!![]()
Lillemann våknet, og ville leke...![]()