Happy dusj!Nå dusjer jeg![]()
Forventet nå et bilde av deg i dusjen! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy dusj!Nå dusjer jeg![]()
Åff kårs! Vi er da ikke en gjeng med pingler!haha, dere setter skyhøye mål! Men ok! Vi kjører på![]()
![]()
Haha, tar det i morgenHappy dusj!
Forventet nå et bilde av deg i dusjen! Haha![]()
Hehe...can`t wait!Haha, tar det i morgen![]()
haha...er så typisk som det kan få blitt!Tror Alvin har tenkt til og våkne allerede nå!! Etter bare 1 time, han pleier jo sove 2-3 timer![]()
Vet! Kanskje det er noen konkurrenter som har vært her og vekket han?haha...er så typisk som det kan få blitt!![]()
HohoVet! Kanskje det er noen konkurrenter som har vært her og vekket han?![]()
Han sov igjen når jeg kom ut så de lyktes ikke. Men nå skal jeg installere kameraer. De lurer ikke megHohoTipper apriljentene lusker rundt alle våre hushjørner!
![]()
Bra du har bestemt deg for å passe på!!Han sov igjen når jeg kom ut så de lyktes ikke. Men nå skal jeg installere kameraer. De lurer ikke meg![]()
Ja, er best det. Har ingen tid og miste herBra du har bestemt deg for å passe på!!![]()
Hehe, nei det har vi ikke..Ja, er best det. Har ingen tid og miste her![]()
Virker sånn!Hehe, nei det har vi ikke..
Men er det bare oss her nå eller??
Haha, ja jeg sa jo igår at vi sikkert blir regnet som utilregneligTipper snikere trur det er klikket for hele gjengen![]()
Der var det flere jo!Haha, ja jeg sa jo igår at vi sikkert blir regnet som utilregneligBør ligge lavt i terrenget nå
![]()
Ser Jubbu sniker rundt her ogsåVirker sånn!![]()

Desse? Er det sånn særpeuttrykk?Jada, jeg henger med...Stakkar lilegutt ble plassert rett på gulvet da jeg tok han opp fra vognaMen, nå skal vi kjøre og kjøpe desse (eller huske, som dere østlandske fintfolk kaller det)
![]()