Haha, sorri du må gå?! Jeg er i krig?;krDa fikk jeg kastet ut mamma som kom på uventet besøk!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, sorri du må gå?! Jeg er i krig?;krDa fikk jeg kastet ut mamma som kom på uventet besøk!![]()
jeg ogSvarer på alt jeg![]()
HeheHaha, sorri du må gå?! Jeg er i krig?;kr
Haha, det er godtjeg og![]()
Hahaa, faantastiskHeheNå tror jeg du må hjem å spise middag, mamma...du ser så sulten ut!
![]()
hva skal du ha til middag da?Haha, det er godt![]()
DET var lurt!Hahaa, faantastiskdu får skrive på fb dere har både spysyken å alt, så holder de seg vekke
![]()
De må gjerne komme, men får sitte stille og holde kjeft!er da måte på!Du får si at ingen er velkomen før på mandag
![]()
Det blir hjemmelaget karbonader med ovnsbakte poteter og gulrøtterhva skal du ha til middag da?
Fordi jeg er smartereDET var lurt!hvorfor har jeg ikke kommet på det selv...
![]()
Ha! det må du gjerne tro...og mye mulig du har rett!Fordi jeg er smartere![]()
Har fått kastet ut svigermor og, men vi må uansett snart dra i bursdagDa fikk jeg kastet ut mamma som kom på uventet besøk!![]()
Er det ikke mulig å utsette den bursdagen liksom????Har fått kastet ut svigermor og, men vi må uansett snart dra i bursdag![]()
Akkurat slik er Maria åSånn er tristan også. Han hyler og skriker til det blir lagt vekk. Kan av og til lure inn noen innlegg her når han er veldig opptatt med sitt![]()
Ha det fint så lengeNå stikker jeg en stund dere, men titter innom igjenUmulig å la være
![]()
Takk, ligesåHa det fint så lenge![]()